نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش تازه وزیر ورزش به ابقای سرمربی تیم ملی/ سجادی توپ را به زمین فدراسیون فوتبال شوت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تصمیماتی که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی و کادر فنی گرفته است باعث تضعیف کادر فنی نشود و به ایجاد همدلی و وفاق در تیم ملی بینجامد.

حمید سجادی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره درباره ابقای سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تصمیمی است که فدراسیون گرفته است و ما هم احترام می گذاریم.

سجادی درباره تضعیف تیم ملی و کادر فنی در این استعفا و ابقا اظهار کرد: اینها مسایل فنی است که به نظرم فدراسیون باید پاسخ دهد! ما به نظرات فنی فدراسیون ها احترامی می گذاریم و پیگری می‌کنیم. امیدوارم تصمیماتی که گرفتند باعث تضعیف کادر فنی نشود و ایجاد همدلی و وفاق را در تیم ملی شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    واقعا مابه ی تعجبه ، با رفتن خودشون به قطر و شیر کردن بازیکنان این بلبشو رو راه انداختن ، الان هم دنبال اینن اگه در جام جهانی به مانند دفعات قبل قهرمان نشدن تقصیر رو گردن نهادی دیگر بگزارن ، بخدا ما مردم عادی متوجه شدیم چه خبره ، جناب وزیر به جای دو پهلو صحبت کردن مسئولیت بپذیرید . با توجه به فرصت اندک به جام جهانی و نداشتن گزینه های بهتر و وجدان ناراحتی که بخاطر نجات تیم در حال حذف شدن و صعود به جام جهانی با عملکرد عالی بعنوان تیم اول آسیا توسط اسکوچیچ ماندن این سرمربی به مصلحت بود الان هم با تمام قوا ازش حمایت کنید و دخالت در زیر مجموعه اش نداشته باشید و فدراسیون هم به فکر تدارک بازی دوستانه باشه بهتره
    • عجیب IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      قهرمان نشدند🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی