نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش تازه وزیر ورزش به ابقای سرمربی تیم ملی/ سجادی توپ را به زمین فدراسیون فوتبال شوت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تصمیماتی که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی و کادر فنی گرفته است باعث تضعیف کادر فنی نشود و به ایجاد همدلی و وفاق در تیم ملی بینجامد.

حمید سجادی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره درباره ابقای سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تصمیمی است که فدراسیون گرفته است و ما هم احترام می گذاریم.

سجادی درباره تضعیف تیم ملی و کادر فنی در این استعفا و ابقا اظهار کرد: اینها مسایل فنی است که به نظرم فدراسیون باید پاسخ دهد! ما به نظرات فنی فدراسیون ها احترامی می گذاریم و پیگری می‌کنیم. امیدوارم تصمیماتی که گرفتند باعث تضعیف کادر فنی نشود و ایجاد همدلی و وفاق را در تیم ملی شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    واقعا مابه ی تعجبه ، با رفتن خودشون به قطر و شیر کردن بازیکنان این بلبشو رو راه انداختن ، الان هم دنبال اینن اگه در جام جهانی به مانند دفعات قبل قهرمان نشدن تقصیر رو گردن نهادی دیگر بگزارن ، بخدا ما مردم عادی متوجه شدیم چه خبره ، جناب وزیر به جای دو پهلو صحبت کردن مسئولیت بپذیرید . با توجه به فرصت اندک به جام جهانی و نداشتن گزینه های بهتر و وجدان ناراحتی که بخاطر نجات تیم در حال حذف شدن و صعود به جام جهانی با عملکرد عالی بعنوان تیم اول آسیا توسط اسکوچیچ ماندن این سرمربی به مصلحت بود الان هم با تمام قوا ازش حمایت کنید و دخالت در زیر مجموعه اش نداشته باشید و فدراسیون هم به فکر تدارک بازی دوستانه باشه بهتره
    • عجیب IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      قهرمان نشدند🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی