رودی گارسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه الریاضیة از حضور ۲۵ بازیکن تیم فوتبال النصر در لیست مازاد رودی گارسیا خبر داد.

پس از ناکامی النصر در کسب جام داخلی طی دو فصل اخیر و نرسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ که هنوز به اتمام نرسیده، مدیران دست به تغییرات روی نیمکت تیم زدند و رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

در همین خصوص گارسیا انقلاب بزرگی را در النصر آغاز کرده است. روزنامه الریاضیة در این خصوص و به نقل از منابع خود فاش کرد که مدیریت فوتبال باشگاه النصر امروز به بازیکنانی که از فهرست حضور در اردوی اسپانیا حذف شده اند، خبر خواهد داد.

همین منابع اعلام کردند ۲۵ بازیکنی که از حضور در اردوی ماربلا اسپانیا محروم شده اند، تمرینات خود را از هفته آینده در مقر باشگاه آغاز خواهند کرد. این بازیکنان یا باید به تیم های دیگر قرض داده شوند، یا با پرداخت مبلغی فروخته شوند و یا برای فسخ دو طرفه به توافق برسند.

الریاضیة خاطرنشان کرد که رودی گارسیا سرمربی جدید تیم پس از بررسی گزارش های فنی در مورد آنها تایید کرده است که در فصل آینده نیازی به این بازیکنان ندارد. پیش بینی می شود برای بازیکنان اخراجی که در تمرینات ریاض حضور خواهند داشت یک مربی تمرین دهنده در نظر گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پهلوان وریا غفوری IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    کارهاش مثل یک پیشکسوت از دنیا رفته سرخابی هاست وقتی میدید تاکتیکهاش جواب نمیده بازیکنها را قربانی می کرد این پیشکسوت در یک فیلم نحوه خطا روی مهاجم حریف بدون اینکه داور بفهمد را توضیح می داد ! اون روزها وار نبود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی