نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرستی حمید استیلی در تیم ملی ایران به چالش کشیده شد.

یکی از مشکلات حمید استیلی در تیم ملی، گزارش‌هایی است که به سمع و نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است. یکی از این مشکلات دیر رسیدن اتوبوس تیم ملی به استادیوم محل برگزاری دیدار با کره جنوبی بود. همچنین گفته شد مدارک شناسایی مربوط به یکی از این بازیکنان در این سفر گم شد و...

یک دلیل مهم دیگر هم وجود دارد؛ اینکه حمید استیلی، یکی از اعضای کمیته فنی به حساب می‌آید و در نشست کمیته فنی از اسکوچیچ دفاع نکرده است.

گفته می‌شود در جلسه هم اندیشی هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از جلسه ابقای اسکوچیچ در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد، دراگان اسکوچیچ مطالب تندی را در خصوص عملکرد حمید استیلی سرپرست تیم ملی بیان می‌کند و بی‌نظمی‌های درون اردوی تیم ملی را متوجه عملکرد او می‌داند و معتقد است تا زمانی که از اتفاقات درون اردو بی خبر باشد نمی‌تواند با متخلفان و بازیکنانی که مرتکب بی‌نظمی می‌شوند برخورد کند.

گویا اسکوچیچ مدعی شده که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی‌تواند همزمان حواسش به رعایت اصول و قوانین در اردوی تیم ملی باشد، به همین دلیل طبیعی است برخی بی‌نظمی‌ها در اردوی تیم ملی شکل بگیرد.

باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون فوتبال خواسته اسکوچیچ را در خصوص جدایی حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی را عملی خواهد کرد یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    به نظر من اسکوچیچ بیربط نمیگه استیلی وقتی کمک مربی قطبی بود هم مدام سر ناسازگاری داشت با مجیدی هم تو تیم امید نساخت
    • عاشق ولایت US ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      اسکو غلط کرده با استیلی مخالف باشه استیلی محبوب رهبره و ایشون بخاطر گلی که به آمریکا زد پیشانی استیلی را بوسید. اسکو فراموش نکنه که هر که با استیلی در افتاد ور افتاد
    • ب IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      تو جواب عاشق ولایت باید بگم که اینجا هم دست از این دلقک بازیها بر نمی دارید.چون رهبر پیشونیشو بوسیده باید برینه تو تیم ملی.خب بهتره به جای تیم ملی بره خونه رهبر هی پیشونیشو ببوسه تو و امثال تو هم حال کنین.اصلا کی به شما ها گفته فوتبال رو دنبال کنین.به جای این کارا برید امر به معروف و نهی از منکر کنین.
  • ولی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    زیر پای افشین قطبی در پرسپولیس را هم همینطوری جارو کرد ، اسکوچیچ اول از همه باید استیلی بندازه بیرون تا بازیکن حساب کار دستش بیاد !
    • پدرام CA ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      جز اختیاراتش نیست. کیروش هم که اسدی رو کله کرد همون موقغ انتصاب اسدی بود وگرنه نمیشه. نماینده فدراسیونه سرپرست. تمام کارهای برنامه ریزی و لجستیک باهاشه و کیروش هم اگر وظایف سرپرست رو خودش به عهده گرفت کادرش بزرگ بود بودجه داشت یک بخشی از کارهای فنی رو داد به کادر! اسکوچیچ هم حرفش همینه میگه من شرح وظایف دارم سرپرست هم شرح وظایف! چارت سازمانی پس هویجه؟زمان جام روسیه کیروش سه تا آنالیزور رو برده بود توجمعیت که مومنتوم رو انالیز کنند! خقوقها رو از طلبشون از فیفا میدادند. الان ریال خانبان و هاشمیان رو هم ندارند بدهند. مربیهای خارجی که دیگه هیچی.
    • عادل IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      آقا پدرام ! الان اين چيزهائي كه راجع به نحوه مديريت كيروش گفتيد كارهاي خوبي بود يا بد ؟؟؟ اسكوچيچ كار خوبي مي كنه كه كادر قوي درخواست نمي كنه ؟؟؟
  • حیدر AU ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    من حمید و برادر مرحومش را از زمانی که تازه به تیم پاس آمده بودند میشناسم صادقانه بچه مهربانی است اما بدرد سرپرست یا مدیر تیم ملی نمیخورد رابطه هایش با مقامات باعث شده همیشه کار داشته باشد حمید جان من خواهش می‌کنم مثل مایلی کهن کارمند وزارت ورزش باش اما بی خیال سرپرستی.
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    همیشه دنبال خالی کردن زیر پای سرمربی بوده تا بشینه جای اون، قطبی، مجیدی و حالا اسکوچیچ. ازنظر فنی صفر مطلق، فقط لابی های خیلی قوی داره. چندش آوره
  • آرش IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    یه ناقلای شیطون بلای این حمید استیلی
  • امیر حسین IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    بنظرم کریم باقری سرپرست تیم ملی کنید بهتر است چون استیلی منفی نگر از خودش بهتر را قبول ندارد
  • امیر حسین IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    بنظرم کریم باقری سرپرست تیم ملی کنید بهتر است چون استیلی منفی نگر از خودش بهتر را قبول ندارد
  • پدرام CA ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    چرا کریم باقری رو مدیر تیمهای ملی نمیکنید؟ همه جوره مناسیه. تو کار مربی هم دخالت نمیکنه. پرستیژش هم از سرپرست بالاتره! همراه تیم هم هست. یک سرپرست استقلالی هم بگدارید مثل بهتاش که انصاف رعایت شه کاربلد هم باشه حالا اینکه کی باشه باید ببینید کی مدیریت بلده و مقبوله تو استقلالیها که این هجمه از روی تیم برداشته شه (تعارف که نداریم همه میدونیم مخالفها کیان موافقها کیان). استیلی میگن آدم پولکی نیست ولی به هر دلیلی هر جا رفته تنش هم همراهش بوده. یعنی وقتی خورشیدی عملکردش از شما بهتر بوده باشه باید خودت بفهمی که ضعیف کار کردی.بعد هم بری کمیته فنی از مربی بد بگی در حالیکه همه انتقادهایی که کردی در واقع میره ذیل وظایف سرپرست!
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    اسکو باید خیلی مواظب باشه از یه سوع قصد گروه کرکسها جان به در برد ،اینا دست بردار نیستند
  • ناشناس IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    مواردی که بعنوان مشکلات تیم ملی عنوان کردن و زیرآب اسکوچیچ رو باهاش زدن در وهله ی اول به بازیکنان برمی گرده بازیکنی که برای تیم ملی دعوت شده نمی دونه که چه وظایفی بر عهده شه مگه بچه مهد کودکی هستن که به زور بهشون صبحونه بدن و شبها بخوابونن و .... واقعا مایه ی تاسفه شنیدن این صحبت ها ، بازیکن ها باید از بازنشر این حرکات و سکنات افتخار آمیزشون پرهیز می کردن نه اینکه تو بلندگو کنن و بوسیله ی این حرکات ناشایست بازیکنان زیر آب سرمربی رو زدن ، در صورتیکه برخورد با این موارد به مدیر تیم ملی برمی گرده نه سرمربی ، باید اون کمیته رو برای اون بازیکنان برگزار می کردن که در صورت رعایت نکردن قانون و مقررات از تیم اخراج می شید ، مگر چقدر برای سرمربی هزینه کردید که انتظار دارید سرمربی لقمه ی صبحانه تو دهن بازیکنان بی مسئولیت بزاره
  • ج IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    اسکوچیچ. مربی نیست نه بار فنی داره نه یاد داره ارنج تیم بچینه. استیلی نباشه فاتحه تیم در جام جهانی خوانده. تعویض جلال طالبی به جای ایوچ در جام جانی 98. هیچ کاریی نکرد فقط. ارنج تیم درست چید تو میدان وایران نتیجه گرفت.
  • ح ح IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    استیلی مسلما به درد تیم ملی نمی خوره و نمی تونه و نمیخواد حواشی تیم رو جمع کنه و از شرش نمی تونیم در امان باشیم و از وقتی هم اومده نتایج تفرقه رو می بینیم یک نفر چقدر باید رانت و روابط داشته باشه با این کارنامه افتضاح مدیریت مربی گری سرمربی گری تخریب برکنار شدن های متعدد از جاهای مختلف پاش از تیم های دولتی و ملی قطع نمیشه بعد از حذف تیم امید گفتیم دیگه برای ابد رفت سر از سرپرستی تیم ملی و همزمان عضویت در کمیته فنی در آورد ببینید آیا هیچ تیم خصوصی خارجی و داخلی حاضره ایشان رو حتی مجانی به کار بگیره کسی که غیر از شکست و حاشیه و تفرقه هنری نداره شایسته سالاری و مدیریت سالم دولتی میگه به کسی ماموریت و ابلاغ مدیریت داد که شایستگی خود رو اثبات کرده و در کارش هم موفق بوده اما در بخش دولتی ما جز فساد روابط اختلاس و هدر دادن منابع و بودجه مردم چیزی یافت نمیشه
  • صادق CA ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    دوره استیلیها .اسکوچیچهاا وباقریها در تیم ملی گذشته تیم ملی را خونی تازه باید همه این مفت خور ها باید برن کنار و تیم امیرخان قلعه نوعی بیاد سر کار تا این لنگی ها را تسویه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی