ابراهیم تهامی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی مدعی است، مدیران باشگاه استقلال ملاثانی از اسمش سوءاستفاده کردند.

ابراهیم تهامی درباره منتفی شدن حضورش در استقلال ملاثانی، به نکته‌هایی عجیب اشاره کرد. مصاحبه این ملی پوش سابق فوتبال ایران را در ادامه بخوانید:

*من بعد از صحبت با سید سلطان حسینی امین (مالک باشگاه استقلال ملاثانی) هدایت این تیم را بر عهده گرفتم و حتی سه روز هم تست گذاشتم، ولی بعد از سه روز با من تماس گرفته و گفتند که قرار است امتیاز تیم واگذار شود و در نهایت هم سرمربی قبلی تیم هدایت استقلال ملاثانی را بر عهده گرفت.

*من به صورت شفاهی با سلطان حسینی توافق کردم، ولی بعداً این اتفاق به وجود آمد و واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. من برای فوتبال خوزستان زحمت کشیدم و بازیکن تیم ملی بودم. آیا این رفتار با ابراهیم تهامی درست است؟ استقلال ملاثانی از اسم من سوءاستفاده کرده است و باید ضرر و زیانش را بدهد. شما دیدید که حتی تصویر مرا هم بعد از توافق رسانه‌ای کردند ولی در ادامه اتفاقات دیگری رخ داد.

*اسکوچیچ در مرحله مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی گرفت، ولی با اتفاقاتی که اخیراً رخ داد قطعاً کار برای اسکوچیچ سخت خواهد شد. البته نظر من در مورد این مربی بعد از بازی با کره جنوبی عوض شد و معتقدم که بهتر است در جام جهانی یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. علی دایی، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی و جواد نکونام گزینه‌های خوبی برای هدایت تیم ملی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    آره آقای تهامی مجیدی را بگذارید و تهش می شود ته آمی یعنی تهامی
  • سامانی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    اسکوچیچ مربی جام جهانی نیست و با تیمهای بازی داریم که آبروی ما را میبرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی