نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تکلیف کریم باقری و تیم ملی مشخص شد/ تنها یک ایرانی در کادر فنی اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازگشت مربی پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران منتفی شده است.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم ملی مطرح شد و با توجه به سابقه حضور کریم باقری در تیم ملی اخباری مبنی بر بازگشت او به تیم ملی و علاقه اسکوچیچ برای حضور باقری در کادرفنی شنیده می شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد و باقری در پرسپولیس خواهد ماند. در حال حاضر وحید هاشمیان تنها مربی ایرانی کادرفنی تیم ملی فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    کریم در این برهه مثل دایی باید جواب نه بدهد. این تیم ملی اخر خوشی ندارد.... مشخص نیست جایگاه افراد....فدراسیون فوتبال ایران ریس ندارد... مدیر ندارد.. امثال ماجدی خیلی کوچک هسنتد برای فوتبال!!!!!! اروزی چنین افرادی این هست که فرزندانشان استوری قهرمانی سوگولی را بزارند و بابا کیف کنه!!!!!!!!! وای بر این فوتبال که صفایی دادکان زمانی زبان زد بودند. حالا به دست چه کسانی مدیریت می شود.
  • رضا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    طارمی بازیکن قوی و بدن سازی خوبی دارد،اول ضعف بازی خودش را که بگیر ونگیر دارد،بپوشاند،دخالت در وظیفه مربی نکند،جو گیر لژیونر بودن نشود،و همبستگی تیم و نظر مربی را ضعیف نکند
  • علیرضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    وقتی آدمی ضعیف رأس تیم ملی باشد آدم های ضغیف تر از خودش رو دستیار می کنه.آخه مریم باقری چه کمکی می تونه بهذتیم ملی بکته که اسکوچیچ اینقدر برای جذبش اصرار داره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی