ملاقات دراگان اسکوچیچ و ستاره تیم ملی در اروپا/ آشتی‌کنان در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ قصد دار با سفر به هلند ملاقات دوستانه و محرمانه ای با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیمش داشته باشد.

میلاد جلالی -خبر ورزشی:در خبرها آمده بود بازگشت سرمربی کروات تیم ملی به ایران به تعویق افتاده است. دراگان اسکوچیچ که ۲۱ تیر برای برگزاری جلسه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ایران آمده بود، همان شب به اروپا بازگشت و طبق اعلام احسان اصولی قرار بود ۳۰ تیر بار دیگر به ایران بیاید.

البته پس از قطعی شدن بقای این مربی کروات روی نیمکت تیم ملی، برنامه او نیز تغییر کرد و اسکوچیچ امروز به ایران نیامد. ظاهرا قرار است او همچنان در اروپا بماند و با برخی بازیکنان لژیونر و مربیان تیم باشگاهی آنها دیدار کند.

اسکوچیچ که ۲۰ شهریور را برای شروع اردوی بعدی تیم ملی در نظر گرفته است، به احتمال فراوان قبل از ۲۱ مرداد که تاریخ آغاز لیگ برتر است به ایران باز می‌گردد. نکته قابل توجه اما سفر قریب الوقوع دراگان اسکوچیچ به کشور هلند برای ملاقات با کاپیتان تیمش علیرضا جهانبخش است.

این درحالی است که پیش از این اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی که برای تعطیلات قبل از پیش فصل باشگاهی در ایران حضور داشتند در نشستی خصوصی با برخی از سران دولت خواهان برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی روش شده اند!

ظاهرا این دو بازیکن مدعی شده اند که کل اعضای تیم موافق برکناری اسکوچیچ هستند و همین موضوع باعث شده تا دولتمردان برای تقویت تیم ملی دست به کار شوند اما استوری مشترک چند ستاره  تیم ملی مثل سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و … نشان می دهد که برخلاف نظرات جهانبخش و طارمی همه بازیکنان تیم ملی مخالف اسکوچیچ نیستند.

این موضوع نشان می دهد که در تیم ملی بابت این جریان اتفاق نظر وجود ندارد و فعلا طارمی و جهانبخش پرچمدار مخالفت با اسکوچیچ هستند.

حالا به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفته است برای آشتی کنان با علیرضا جهانبخش پیش قدم شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد US ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    آشتی کنان با علیرضا جهانبخش?نخیر رفته برای دستبوسی و خواهش التماس به علیرضا جهانبخش که بذاره تا جام جهانی رو نیمکت مربیگری ایران باقی بمونه که رزومه اش درست بشه و بتونه تا آخر عمر از قبل حضور در جام جهانی نون بخوره
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    واقعیت اینه که جهانبخش هیچوقت علنا به اسکوچیچ در نیفتاد بر عکس طارمی هیچ مصاحبه ای از او در نیومد.بخاطر همین موضوع جهانبخش قابل حل خواهد بود
  • احمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    مربی باید اقتدار داشته باشد . طارمی و جهانبخش حق ندارند در خصوص حذف مربی اظهار نظر کند. اگر واقعا دخالت داشتن باید از تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال اخراج شوند. نه مربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی