حق با آقا یحیی است؛ لقب کهکشانی بار منفی دارد/ خرید امباپه و نیمار هم به اندازه کاسیانو طولانی نمی شود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا نورمحمدی مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید: کهکشانی واقعی تیم‌های عربستانی و قطری هستند که هر سال بازیکنان ۱۰ میلیون دلاری می‌خرند نه پرسپولیس!

علیرضا کریمی-خبر ورزشی:یحیی گل محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی عنوان کرد که این پرسپولیس کهکشانی نیست. رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس ضمن تأیید حرف یحیی گل محمدی می گوید: من هم می گویم حق با آقا یحیی است. این لقب کهکشانی برای پرسپولیس یا هر تیم دیگری بار منفی دارد و بازیکنان را تحت فشار قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: هر چند پرسپولیس بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و سروش رفیعی را خریده است اما این نفرات برای تقویت تیم آمده‌اند. کهکشانی واقعی تیم‌های عربستانی و قطری هستند که هر سال بازیکنان ۱۰ میلیون دلاری می‌خرند نه پرسپولیس! البته شکی وجود ندارد که تابستان امسال باشگاه خیلی زود نقل و انتقالات را آغاز کرده و خریدهای خوبی هم داشت اما هنوز این پازل تکمیل نشده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس ضمن اشاره به طولانی شدن پروسه خرید کاسیانو یادآور می شود: واقعا سر درنمی آورم که چرا خرید مهاجم برزیلی این قدر طولانی شده است. هر روز می شنویم یا می بینیم که می گویند امروز یا فردا کاسیانو می آید. باور کنید خرید نیمار و امباپه هم این قدر طولانی و زمان بر نیست! مگر این بازیکن چقدر در فصل گذشته گل زده یا چه رزومه ای دارد که باشگاه بزرگ پرسپولیس را به بازی گرفته است؟

او خاطرنشان می کند: اگر آقای گل محمدی مهاجم برزیلی را می خواهد حرفی نیست اما باز هم نباید این پروسه این قدر طولانی شود. کاسیانو تا جایی که شنیدم در فصل گذشته ۷ گل در لیگ پرتغال زده است. شاید هم مهاجم خوبی باشد ولی چرا برای آمدن به ایران این همه وقت تلف می کند؟ سایر تیم ها هم بازیکن خارجی می خرند. آیا خرید بازیکنان خارجی از سوی تیم های دیگر دوماه طول می کشد؟ به هر حال چیزی که اظهرمن الشمس است نیاز پرسپولیس به خرید مهاجم ششدانگ است. باید مسئولان باشگاه در این زمینه بیشتر تلاش کنند تا خیال سرمربی راحت شود. البته پرسپولیس در حال حاضر مهدی عبدی و حامد پاکدل را دارد ولی تمیروف به اعتقاد من یک مهاجم معمولی است. او فصل گذشته فرصت زیادی برای درخشش داشت اما فقط یک گل زد و پرسپولیس احتیاج به مهاجم بزرگ تری دارد.

رضا نورمحمدی در خصوص خط دفاع پرسپولیس می گوید: مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در اوج پختگی خود هستند. مرکز خط دفاع جایی نیست که شما بخواهید بازیکن کم تجربه یا جوان بگذارید. این قانون نانوشته به ویژه در مورد تیم های بزرگی مثل پرسپولیس بیشتر صدق می کند. البته پرسپولیس فرشاد فرجی و علی نعمتی را هم دارد که هر دو فوتبالیست های توانمندی هستند. شاید مهم ترین خرید پرسپولیس علیرضا بیرانوند بود که با انگیزه حضور در جام جهانی به تیمش برگشته و می تواند نقش مهمی در فصل آینده برای پرسپولیس ایفا کند. این حرف من نیست و تمام مربیان دنیا معتقدند تیمی که می خواهد قهرمان شود باید خط دفاع مقتدری داشته باشد و کمتر گل بخورد.

کاپیتان پرسپولیس در خاتمه از تقویت رقیبان پرسپولیس نیز یاد کرده و اظهار می دارد: خیلی ها روی خریدهای پرسپولیس زوم کرده اند درحالی که سایر تیم ها هم خود را تقویت کرده اند. الان شما می بینید فولاد خوزستان خریدهای بسیار خوبی داشته و سپاهان اصفهان هم تیمش را تقویت کرده است. استقلال نیز به دنبال خرید بازیکنانی است که بتواند از عنوان خود دفاع کند و کار برای قهرمانی پرسپولیس اصلا آسان نیست. با این وجود ما پرسپولیسی ها امیدوارانه از تیم محبوب خود در فصل آینده حمایت می کنیم تا در پایان فصل جام را بالای دست امید عالیشاه و بقیه بچه ها ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پهلوان وریا غفوری IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    فاقد اهمیت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی