نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خبری که مهاجم برزیلی را ترساند/ تماس کاسیانو با مدیران باشگاه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که انتشار خبر مصدومیت کاسیانو، مهاجم برزیلی را ترسانده است.

علیرضا کریمی: در خبرها آمده بود کاسیانو دیاس مهاجم ۳۲ ساله مدنظر پرسپولیس که بیش از یک ماه پیش به عنوان گزینه این تیم مطرح شد و در این مدت چند دور مذاکرات برای جذب وی صورت گرفت، این روزها در تمرین ویزلا غایب است.

در حالی که تصور می‌شد غیبت او به دلیل جدایی‌اش از این تیم بوده اما یکی از مسئولان این تیم پرتغالی اعلام کرد که «مصدومیت» علت غیبت او در تمرینات بوده است. کاسیانو دیاس مهاجم موردنظر پرسپولیس از ناحیه کشاله ران مصدوم شده و به چهار هفته زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد.

مهاجم برزیلی وقتی متوجه شد این خبر در رسانه‌های ایرانی منتشر شده و این احتمال وجود دارد تیم پرسپولیس دنبال خرید بازیکن دیگری برود بلافاصله با مسئولان باشگاه ایرانی تماس گرفت. کاسیانو به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که حاضر است در اردوی ترکیه به این تیم ملحق شده و قراردادش را به امضا برساند.

باید منتظر ماند و دید این مهاجم بدقول برزیلی باز هم بدعهدی کرده و پرسپولیسی‌ها را سرکار می گذارد یا اینکه به اردوی ترکیه ملحق خواهد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    عجیبه که بعد از این همه تجربه خریدهای ناموفق هنوز اینها میرن دنبال بازیکنی که با اکراه میخواد بیاد براشون بازی کنه. «ه در سنیه که انگیزه پیشرفت داشته باشه نه از همین حالا که نه به داره نه به بار سر قراراش نمیمونه. بعد حالا توقع دارید بعد از اینکه امضا کرد و خیاللش از بابت پول راخت شد با همه وجود در خدمتتون باشه؟
  • محسن IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    آقای گل محمدی کاملا واضحه که داری یه آنتونی استوکس دیگه جذب میکنی ، حالا پشت پرده چه خبره خدا داند
  • مهدی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    من پرسپولیسم ولی خوب،میدونم پشت پرده جذب این بازیکن چیزی،نیست جز دلالی،خدا ازتون نگذره
  • شهیاد IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    سرمربی که ده تا گزینه نداشته باشه اونم توی این مارکتی که بهترینها رو میشه با این قیمت جذب کرد، یقینن به دنبال یه داستان دیگه اس...نه تنها سرمربی بلکه تمامی افرادی که در این پروسه جذب بازیکن خارجی دخیل هستن. امیدوارم حالا که یحیا حاضره اگه کاسیانو فلج هم باشه بازم جذبش کنه عرضه داشته باشه ازش بازی بگیره و اگر نتونست یا نشد یا دید غلط بوده جذبش بدون هیچ توضیح اضافه ای استعفا بده و حقوقشم ببخشه و بره. هوادار دیگه خیلی خسته تر از اونه که یه خرید دیگه رو تجربه کنه
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    ما دیگه این بازیکن را نمیخواهیم.منم احساس میکنم یه دلالی بزرگ پشت این ماجرا هست
    • هادی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      مطمئن باش چیزی جز فشارهای وزارت ورزش و شخص سجادی کیسه کش نمیتونه باشه همین بازیکن نیم فصل قبل هم تا فرودگاه مبدا رفت سوار هواپیما شه که بیاد ایران برا پرسپولیس سجادی کیسه کش شخصا با مدیر برنامش تماس گرفت و مانع اومدنش شد چون سجادی با رانتی که داره همونطور که مجوز کار برا بازیکنای کیسه کش گرفت و ماستمالی کرد میتونست مانع صدور مجوز کار برا این هم بشه حالا دو باره سجادی نمیزاره بیاد ایران فقط نگاه کن پرسپولیس منصرف بشه شله زرد یا کیسه کشا بخوانش راحت میاد قرارداد میبنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی