نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ساپینتو راه فرهاد را می‌رود/ گل نخوردن در استقلال مهمتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال که در ترکیه اردوی تدارکاتی بر پا کرده است در اولین بازی دوستانه خود به مصاف تیم گنچلر بیرلیگی رفت و به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

استقلال در حالی تحویل مربی پرتغالی شده است که یک فصل بدون شکست را پشت سر گذاشت و قهرمان شد و همچنین عنوان بهترین خط دفاعی بازی‌ها را در اختیار گرفت. ریکاردو ساپینتو با وجود اینکه شیوه بازی اش در تیم قبلی یعنی موریننزه ۲-۴-۴ بود ترجیحش این است در استقلال همان شیوه قبلی را دنبال کند و البته تاکید دارد آبی‌ها به مانند فصل گذشته در فصل جدید هم باید در ساختار دفاعی خوب باشند و کم گل بخورند. به باور ساپینتو همانند فرهاد مجیدی تیمی که درفاز دفاعی خوب باشد می‌تواند در فاز تهاجمی با اجرای ایده‌ها مبنی بر توانمندی در نهایت گل بزند و به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

استقلال اگر چه در بازی نخست گل نزد و پیروز نشد اما سرمربی پرتغالی از اینکه تیمش در فاز دفاعی خوب کار کرد خرسند است و معتقد است در فاز تهاجمی تا شروع بازی‌های لیگ برتر به هارمونی و هماهنگی لازم دست پیدا خواهد کرد.

استقلال در مصاف با تیم ترکیه ای با این ترکیب به میدان آمد( علیرضا رضایی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، ارسلان مطهری) و این بدین معنی است که ریکاردو قصد دارد همانند دوران فرهاد مجیدی تیمش را با ۳ دفاع راهی میدان کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    خخخخ بوقچی رسانه ای کیسه تا دیروز از تیکی تاکی و غیره می نوشت با ذوق و از نیروی تهاجمی کیسه ذوق مرگ خخخخخخ بعد که دید دستش از گل کوتاه یه ور شده خخخخخ
  • اس اس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    ریکاردو جان قربونت راه خودتو برو. 4-4-2 بهتره الان که دفاع داریم و تیم تهاجمی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی