نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
طرح آبراموویچ تغییر کرد/ جزئیاتی از بازسازی ورزشگاه چلسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاد بولی، مالک جدید چلسی و سرمایه‌گذاران کنسرسیوم قرار است تک تک جایگاه‌های استمفوردبریج را بازسازی کنند.

به نشریه «سان» گفته شده که مالکان جدید قصد دارند که ورزشگاه را به صورت مرحله‌ای بازسازی ‌کنند و پایه‌ها را یکی یکی تعویض کرده و ارتقا می‌دهند. هتل پشت ورزشگاه هم با بولدوزر تخریب خواهد شد.

بولی معمار معروف «جانت ماری اسمیت» را برای کار عظیم بازسازی زمین چلسی منصوب کرده است. اسمیت بر بازسازی تعداد زیادی از استادیوم‌ها در ایالات متحده کار کرده است. تعدادی از پروژه‌های اسمیت عبارتند از: پارک اوریول بالتیمور، استادیوم المپیک آتلانتا، پارک فنوی بوستون رد ساکس و استادیوم داجر در لس‌آنجلس.

بولی و همکاران معتقدند که ایالات متحده بازاری است که بیشترین رشد بالقوه را برای باشگاه به همراه دارد، اما همچنین قصد سرمایه‌گذاری در فناوری و محتوای رسانه‌ای را هم دارند.

طرح آبراموویچ تغییر کرد/ جزئیاتی از بازسازی ورزشگاه چلسی

طرح بازسازی بولی برخلاف طرح ۱.۴ میلیارد پوندی رومن آبراموویچ است که قرار بود ۴ سال طول بکشد. چلسی می‌خواست زمین جدیدی با ظرفیت ۶۰۰۰۰ نفر بسازد تا بتواند تقاضای هواداران را برآورده کند و از نظر تجاری با رقبا همگام باشد.

چندین مکان دور از خانه ۱۱۷ ساله آنها نیز توسط چلسی مورد بررسی قرار گرفت، از جمله وایت سیتی، پادگان چلسی و بیمارستان چلسی و وست مینستر.

نیروگاه Battersea نیز در دوران آبراموویچ یکی از مناطق مورد نظر بود. آبی‌ها در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد خرید این مکان و تبدیلش به استادیوم فوتبال را دادند. اما زمانی که یک کنسرسیوم مالزیایی این سایت را به قیمت ۴۰۰ میلیون پوند خرید، رویاها بر باد رفت. انتقال به «ارلز کورت» که زمانی مرکز نمایشگاه در آن قرار داشت نیز مورد بررسی قرار گرفته بود، اما برنامه‌ها در سال ۲۰۱۰ رها شدند.

طرح آبراموویچ تغییر کرد/ جزئیاتی از بازسازی ورزشگاه چلسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی