با این شرایط ترجیح دادم به تیم ملی نروم/ نمی‌دانیم در فوتبال ما چه کسی تصمیم گیرنده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: وقتی کار دست کسی نیست و نمی‌دانیم در فدراسیون چکاره هستند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم.

جواد نکونام در مورد پبشنهاد سرمربیگری تیم ملی، اظهار داشت: در مورد پیشنهاد به هرحال دوستان لطف دارند. اینکه بین گزینه‌های تیم ملی کشورم باشم برایم افتخار است اما برنامه کاری خودم را دارم. ترجیح می‌دهم کاری که خودم دوست دارم، خوشحالم و از آن لذت می‌برم را نجام بدهم. با شرایطی که فوتبال ما دارد، نمی‌دانیم چه کسی تصمیم گیرنده است و چه کسی می‌تواند کار انجام بدهد.

وی افزود: وقتی کار دست کسی نیست و نمی‌دانیم در فدراسیون چکاره هستند، من هم ترجیح دادم در فولاد باشم. شرایط حرفه ای که این باشگاه برای من فراهم کرده کمتر از تیم ملی نیست. خوشحال کردن مردم خوزستان برایم موفقیت بزرگی است. تمام تمرکزم روی فولاد است که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم فوتبال ما از این شرایط سخت و واقعا عذاب آور نجات پیدا کند و همیشه موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ناشناس US ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    اونموقع اگر می رفتی باید زمین های قطر کوچک و بزرگ می کردن یا جادوگر آب مخصوص می ریخت رو دروازه خخخخخخخ
  • {…….} IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    🤣🤣تادیروزک‌له‌له‌میزدی‌ بندفسخ‌ براپیشنهادتیم‌ملی‌بافولاد‌داشتی‌ اخه‌ باچه‌رزومه‌ی‌میخاستی‌ تیم‌ملی‌بدن‌دستت‌ روباه‌دستش‌ب‌انگورنرسید‌گفت‌ترشه‌ مثلامیخای‌بگی‌ خودت‌قبول‌نکردی🤣🤣میخای‌ مثلا‌ ادا‌ علی‌دای‌ دربیاری‌ اگ‌نمیخاستی‌روزاول‌مثل‌دای‌میکشیدی‌کنار‌ نه‌اینکه‌ تالحظه‌آخرباشی
  • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    ایشان اصلا گزینه تیم ملی نبود این توهم است که نکونام دارد گزینه ایرانی فقط علی دایی بود. اگر امثال نکونام سرمربی تیم ملی فوتبال شود میبایست دراین فوتبال را گل گرفت. مگر جام جهانی بچه بازی است مگر بازی یقول دوقل است.
  • Ali IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    خب وقتی مجیدی با یک قهرمانی سفارشی و تبلیغاتی فضای مجیدی ( فضای مجازی به دلیل هبه و به قول خودش شیتیل وپول های مجیدی تبدیل به فضای مجیدی شد) رزومه دار و گزینه تیم ملی می شود چرا جواد نکو نام که جز خودش هیچکس را قبول ندارد گزینه نباشد؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی