نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
عکس| بمب نقل‌وانتقالات از استقلال فاصله گرفت/ وعده‌ای که گزینه اصلی آبی‌ها را منصرف کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محبی که به یکی از گزینه‌های مدنظر استقلال تبدیل شده بود، در تمرین سانتاکلارا حضور پیدا کرد.

بحث علاقه استقلال به محمد محبی موضوع تازه ای نیست و آبی‌ها در فصول قبل نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند که هیچ گاه به اندازه تابستان امسال این بازیکن به استقلال نزدیک نشده بود و پرونده جذب او همچنان باز است.

مدت زمان حضور محبی در ترکیب سانتاکلارا  طی فصل گذشته، باب میل این بازیکن نبود و به همین دلیل و در سال منتهی به جام جهانی این بازیکن جهت قرار گرفتن در لیست دراگان اسکوچیچ، به دنبال فضای بیشتر برای بازی کردن است.

حقیقت ماجرا این است که مدیران استقلال چند هفته پیش فاصله چندانی تا جذب محبی نداشتند اما به یکباره و با تغییرات مدیریتی در تیم سانتاکلارا، همه چیز به بعد موکول شد و در مذاکرات جدید میان آبی‌ها با رؤسای جدید تیم پرتغالی، تاکنون پیشرفتی در مذاکرات رخ نداده است.

همین مسئله باعث شد تا این وینگر جوان روز گذشته در تمرینات سانتاکلارا حضور یافته و پا به پای سایر هم تیمی‌هایش مشغول انجام تمرینات پیش فصل شود. بازیکنی که گفته می شود پس از صحبت با سرمربی تیم و قول گرفتن بازی بیشتر نسبت به فصل قبل، تا حدودی از مواضع قبلی خود مبنی بر ترک تیم پرتغالی عقب نشینی کرده است.

با این حال، مدیران استقلال همچنان در حال انجام آخرین تلاش‌های خود برای جذب این بازیکن هستند ولی وضعیت فعلی مذاکرات طرفین 180 درجه با شرایط دو هفته قبل فرق می کند و آبی‌ها که به توافقات خوبی با مدیران پرتغالی دست پیدا کرده بودند، اکنون باید همه چیز را از صفر آغاز کنند و همین مسئله شانس جذب این بازیکن را حداقل تا به امروز کاهش داده است.

عکس| بمب نقل‌وانتقالات از استقلال فاصله گرفت/  وعده ای که گزینه اصلی آبی ها را منصرف کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش پرسپولیسی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    محبی پرسپولیسیِ نمیاد دوچرخه سواران
  • کریم پور IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    اگر بازیکنی‌در حد محبی برای جای خالیش ویک بازیکن بازی ساز دیگر جذب نشود امیدی به قهرمانی استقلال نیست زودتر اقدام نمایید
  • کریم پور IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    اگر بازیکنی‌در حد محبی برای جای خالیش ویک بازیکن بازی ساز دیگر جذب نشود امیدی به قهرمانی استقلال نیست زودتر اقدام نمایید
  • محمدطاها IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    تیم تراز نیست تو پست وینگر و دفاع راست نیاز به خرید در بازار داریم..با قطعی شدن جدایی حسین زاده استقلال تو پست وینگر به شدت نیاز به بازیکن خلاق و تکنیکی داره اگر یه وینگر درجه یک جذب نشود تیم به مشکل میخورد و باید به بازیهای کم موقعیت و بدون گل عادت کنیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی