نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بمب جدیدی که قرمزها می‌خواهند بترکانند/ فوق‌ستاره جانشین فوق‌ستاره
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ قصد دارد به صورت جدی برای جذب هری کین، مهاجم انگلیسی، در تابستان سال بعد اقدام کند.

جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن باعث شد که این تیم با جای خالی بزرگی در خط حمله‌اش مواجه شود.

نام بازیکنان بسیاری در هفته‌های اخیر در کنار نام این تیم به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که مدیران و کادر فنی این تیم عجله زیادی برای جذب جانشین این ستاره لهستانی ندارند. روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که مدیران بایرن تماس‌هایی با نمایندگان هری کین داشته‌اند تا نظر او درباره انتقال احتمالی به مونیخ برای فصل بعد را جویا شوند. هرچند هیچ مذاکره جدی و مهمی صورت نگرفته اما واکنش اطرافیان و نمایندگان این بازیکن به پیشنهاد این باشگاه آلمانی مثبت بوده است.

این در حالی است که هری کین تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد دارد اما پیش از این نیز علاقه خودش را برای ترک این باشگاه و کسب تجربه جدید ابراز کرده بود. اما نباید فراموش کرد که جدایی او از تاتنهام چندان آسان نخواهد بود. 

کاپیتان تیم ملی انگلیس فصل گذشته نیز تلاش کرده بود که از این باشگاه جدا شود و به منچسترسیتی بپیوندد اما این اقدام موفقیت‌آمیز نبود و او در نهایت به حضور در شمال لندن ادامه داد. 
اما مدیران بایرن معتقد هستند که تضمین کسب جام با حضور در این تیم و همچنین این واقعیت که در تابستان سال آینده تنها یک فصل از قرارداد او باقی خواهد ماند می‌تواند کفه ترازو را به شکل قابل توجهی به سود آنها سنگین کند.

اولیور کان پیش از این انتقال کین به بایرن مونیخ را خریدی «رویایی» خوانده و گفته بود که آنها بدون شک شرایط جذب این بازیکن را بررسی خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دکتر اقبال IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    بایرمویخ محاجمی می خواهد ک از لوانفسکی بهتر باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی