ادعای جالب ستاره رئال‌مادرید درباره نیمار/ او را رئالی بدانید اگر...!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در مصاحبه جدید خود به شکلی عجیب از علاقه‌ رئال به نیمار خبر داد.

کاسمیرو هافبک دفاعی رئال که با این تیم در تور آمریکا به سر می‌برد مصاحبه‌ای تقریباً جنجالی انجام داده که در آن، روی موضوع نیمکت نشینی ادن آزار و همچنین علاقه رئال به نیمار صحبت کرده است.

کاسمیرو در صحبت با «اسپورت تی‌وی» اظهار داشت: «نیمار می‌تواند در هر تیمی بازی کند. به شما می‌گویم که اگر پی‌اس‌جی او را نخواهد، رئال مادرید او را می‌خواهد. این‌که امروز نیمار ستاره تیم ملی برزیل است، موضوعی غیرقابل انکار است. هرجا که باشد، پاری سن‌ژرمن، چلسی یا رئال مادرید، می‌تواند آنجا ستاره شود.»

در این گفت‌وگو از کاسمیرو در مورد خرید شوامنی پرسیده شد که آیا سبب جدایی یکی از مثلث خط میانی کهکشانی‌ها خواهد شد؟ کاسمیرو پاسخ داد: «به من بگویید، چگونه می‌توانید کروس را از دست بدهید؟ چگونه می‌توانید اجازه دهید لوکا مودریچ جدا شود؟ امکان ندارد. من هم تا سال ۲۰۲۵ با رئال مادرید قرارداد دارم، با وجودی‌که همه بازیکن‌ها قابل فروش می‌شوند، اما امروز چنین چیزی در مورد من واقعیت ندارد. فکر من روی ماندن در رئال است.»

او در ادامه به اوایل حضورش پرداخت و گفت: «من برای رئال B جذب شدم و مربی گفت که باید ۴ کیلو وزن کم کنم، در آن زمان فکر کردم که زیاد است، اما او به من گفت رژیم غذایی و برنامه تمرینی خواهد داد، که در نهایت باعث شد طی ۱۵ روز ۶ کیلو وزن کم کنم. به محض اینکه تمرینات تمام می‌شود، دوست دارم دوربین فنی را بازبینی کنم. وقتی به خانه می‌رسم، ویدیوی بازی به ایمیلم ارسال شده است.»

در همین حال او در باره درخشش وینیسیوس و نیمکت نشینی ادن آزار نیز صحبت کرد. کاسمیرو می‌گوید: «ونیسیوس، ازار را نیمکت نشین کرده و او هر لحظه می‌تواند جایگاهش را پس بگیرد. او برای بازی کردن تمرین می‌کند. اگر وینی روندش را حفظ نکند، ازار جایگاهش را پس می‌گیرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی