نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از تهران به اسکوچیچ خط دادند؛ قید ملاقات با ۲ ستاره تیم ملی را بزن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که قرار بود دراگان اسکوچیچ برای ملاقات با لژیونرهای سرشناس و اروپایی کشورمان به هلند یا اتریش، پرتغال و ... سفر کند، این سفرها کنسل شد.

اخبار جدید حکایت از آن دارد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران راهی ترکیه خواهد شد تا تمرینات آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی تیم‌های ایرانی حاضر در این کشور را تحت نظر بگیرد. او همچنین جلساتی با سرمربیان این تیم‌ها خواهد داشت.

استقلال، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و هوادار؛ تیم‌های لیگ برتری هستند که اردوی پیش فصل خود را در ترکیه برپا کرده‌اند. پرسپولیس قرار بود در این کشور اردو بزند که شنیده می‌شود این اردو لغو شده است.

اما شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که چرا مسیر سفر اروپایی دراگان اسکوچیچ به سمت ترکیه کج شد؟! یک منبع موثق و آگاه به ما خبر داد که دراگان اسکوچیچ برنامه‌ریزی کرده بود که با برخی لژیونرهای کشورمان در اروپا دیدار و ملاقات کند.

علیرضا جهانبخش با فاینورد در کشور اتریش اردو زده و مهدی طارمی نیز تمرینات پیش فصل خود را با پورتو در پرتغال آغاز کرده است.

گفته می‌شد هدف اصلی اسکوچیچ از این سفرها ملاقات با علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی است که شنیده می‌شد مهم‌ترین مخالفان او در تیم ملی هستند.

حالا شنیده می‌شود از تهران خط داده اند سرمربی تیم ملی قید این سفرها را زده و به جای علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی به ترکیه سفر کرده و با سرمربیان و تیم‌های لیگ برتری ایران ملاقات کند.

ظاهرا کسانی که از تهران با دراگان اسکوچیچ تماس گرفته اند توانسته اند سرمربی تیم ملی را قانع کنند که این ملاقات نمی‌تواند مشکلی را حل کند و شاید بر مشکلات قبلی نیز اضافه کند. بنابراین بهتر است فعلا اسکوچیچ دست نگه دارد تا پیش از اولین اردوی تیم ملی بسیاری از مسائل حل شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مسی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    دو چهره سرشناس و شایسته: فردوسی پور وکی روش درجام جهانی باید حضورداشته باشند.
  • زازا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست حالا که بحث کیروش نیست پای کیروش هم وسط نیست ببین سه بازی جام جهانی چی میشه
  • زازا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    اصلا بازیکن که دوره فوتبالیش تمام شده باید بره پی زندگیش نه اینکه تحت هر شرایطی تو فوتبال نگهش داشت، چون تو فوتبال این بازیکن خوبی بوده تو مربیگری و مدیریت شاید خوب نباشه هر ۷ ،۸ سال حدودا تیم ملی ۲۰ نفر بازیکن تحویل جامعه مربیگری ومدیریت ورزشی میده تو این ۵۰ سال بطور میانگین ۱۰۰ نفر مربی که ادعای سرمربیگری تیم ملی را دارن تو صف وایستادن، حالا از این ۱۰۰ نفر اگه مربی خوب توشون باشه ۵ نفر شانس سرمربیگری تیم ملی رو دارن، ۹۵ نفر بقیه باید برن پی زندگیشون، ولی ۵۰۰ نفر ادعای سرپرستی ومربیگری رو دارن
  • عباس رهبرازتهران IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    اقایان مطبوعاتی وصفحات مجازی بخدا قسم ازطارمی خیلی بزرگتروبهترداشتیم وداریم .جزاینکه باتبلیغات مسموم شماها این اقا مولتی میلیاردر شد بشماچی رسید . چرااینقدرگنده میکنید نکنه خودتان باورتان شد این شخص ناجی فوتبال بی دروپیکر ایران است
    • ع م IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      کجا داریم؟ معرفی کن؟ وگرنه ببند.
  • farshad NL ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    طارمی یکی از ستاره های اروپارو بذاریم کنار به جاش کیرو بیاریم؟ ادمین جان اجازه نده هر کی بیاد اینجا نظر بنویسه اخه غیر فوتبالیها چرا میان اینجا نظر میدن؟ برید به کارتون برسید خب. ای بابا از دست آدمهای ساده.....
  • ا US ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    یعنی یه جایی از ایران داره اتفاقی میفته که انقد ما رو دارن مشغول این بحثا میکنن
  • محمد رضا IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    فقط بازگشت کیروش
  • Karen IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    خاک تک سر مربی بی عرضه
  • سعید IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    بنده خدا رو گذاشتن سرمربی اگه دوست دارین کشور تون افتخاری بدست بیاره باهاش همکاری بکنید نه کم کاری
  • رضا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    ضعیفترین تیم دنیا این مشکل راندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی