نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شاهین نصیری نیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی ۱۹۹۹ یونان ، دست بیعت با مسوولان جدید فدراسیون وزنه برداری داد.

شاهین نصیری نیا که به عنوان مربی در آمریکا بسر می برد و شماری از شاگردانش هم اکنون در تیم ملی وزنه برداری آمریکا عضویت دارند، در تماس با سجاد انوشیروانی سرپرست جدید فدراسیون آمادگی خود را برای هرگونه کمک به این فدراسیون اعلام کرد.

نصیری نیا که سابقه مربیگری در تیم ملی وزنه برداری آمریکا را نیز دارد، در این تماس با ابراز خرسندی از تغییر و تحول صورت گرفته در راس مدیریتی فدراسیون گفت: به علت مشکلات کاری و خانوادگی اش هنوز قصد بازگشت به کشور را ندارم، ولی بواسطه ارتباطم با مسئولان فدراسیون جهانی وزنه برداری به ویژه محمد جلود رییس جدید عراقی این فدراسیون، هرزمان که لازم باشد از این ارتباط می توانم در راستای اهداف سجاد انوشیروانی استفاده کنم.

ملی پوش سابق که از جمله منتقدان علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه برداری بشمار می رفت و پس از انتخابات سال ۱۳۹۸ و انتخاب دوباره مرادی به عنوان رییس این فدراسیون دیگر به ایران سفر نکرده است، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: هر زمان که لازم باشد حاضرم تجربیات خود را در بخش فنی و اجرایی در اختیار مستعدان این رشته ورزشی در کشور قرار می دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی