جانشین تراز اول برای لواندوفسکی/ آقای مربی این شایعه را رد نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یولیان ناگلزمن احتمال انتقال هری کین ستاره تاتنهام به بایرن مونیخ را رد نکرده است.

بایرن مونیخ در جستجوی جانشینی برای روبرت لواندوفسکی است؛ لواندوفسکی که باشگاه را در شرایطی تلخ و با عصبانیت ترک کرد و به بارسلونا پیوست. بر طبق گزارشات، باواریایی‌ها هری کین را گزینه‌ای عالی برای پر کردن جای خالی جادوگر لهستانی می‌دانند.

سرمربی جوان بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمن، در گفتگو با مطبوعات در بحبوحه تدارکات پیش‌فصل بایرن مونیخ در ایالات متحده، امکان انتقال کین در آینده را رد نکرد و دریچه احتمال پیوستن کاپیتان انگلیس به غول آلمانی را باز گذاشت.

ناگلزمن گفت: «او بسیار گران‌قیمت است و مشکل همین است، اما بازیکنی درخشان است، یکی از دو یا سه بازیکنی است که می‌تواند به عنوان مهاجم مرکزی و همچنین شماره ۱۰ بازی کند، او بسیار قوی است، بازی‌ با سر و هر دو پاهایش درخشان است. او می‌تواند در بوندسلیگا گل‌های زیادی بزند، قیمتش را نمی‌دانم، اما برای بایرن مونیخ واقعاً سخت است. خواهیم دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

لواندوفسکی که یک سال از قراردادش با غول‌های آلمانی باقی مانده بود، اوایل تابستان علناً اعلام کرد که چیزی بین او و باشگاه نابود شده و می‌خواهد از آنها جدا شود.

جانشین تراز اول برای لواندوفسکی/ آقای مربی این شایعه را رد نکرد

هری کین هم در تابستان گذشته اعلام کرد که می‌خواهد اسپرز را ترک کند و منچسترسیتی پیشنهادهای گوناگونی برای او ارائه کرد. مرد انگلیسی پس از اینکه از مسیری که تیمش در پیش گرفته ناامید شده بود، تصمیم گرفت باشگاه دوران کودکی خود را ترک کند.

روزنامه آلمانی «بیلد» روز جمعه گزارش داد که بایرن مونیخ نمایندگان کین را فراخواند. گفته می‌شود که کین متعهد به ماندن در باشگاه تحت هدایت آنتونیو کونته است و پاسخ یک «نه» قاطعانه برای انتقالش در تابستان امسال بود. کمتر از دو سال از قرارداد فعلی کین با تاتنهام باقی مانده و این فصل در مورد آینده او فصلی تعیین‌کننده خواهد بود. 

ناگلزمن تنها فرد بایرن مونیخی نیست که لب به تحسین از هری کین گشوده است. الیور کان، دروازه‌بانی اسطوره‌ای که اکنون مدیرعامل بایرن مونیخ است هم در مصاحبه اخیرش هری کین را مهاجمی برتر توصیف کرد اما گفت که این رویایی برای آینده است.

کان گفت: «او با تاتنهام قرارداد دارد. قطعا یک مهاجم سطح بالاست، اما همه اینها رویایی برای آینده هستند. فعلا باید تیم را برای فصل جدید آماده کنیم و منتظر باشیم ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی