شوک عصبی و غش کردن پای میز شام/ چرا ستاره ایران از هوش رفت؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از هوش رفتن امیرحسین اسفندیار به سوژه مهمی در لیگ ملت‌ها تبدیل شده است.

دیدار ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها پنج ست به طول انجامید و این مسئله برای برخی بازیکنان دردسرهایی را هم به همراه داشت، بطوریکه امیرحسین اسفندیار بعد از بازی دچار افت فشار شد. دلیل این اتفاق نیز تنش عصبی عنوان شد.

بعد از بازی صفحه رسمی فدراسیون والیبال ایران، در توییتر درباره وضعیت اسفندیار شفاف سازی کرد. بر اساس این اطلاعیه بازیکن تیم ملی والیبال ایران بعد از بازگشت به هتل دچار شوک عصبی شده و از حال رفته است.

وضعیت او توسط دوربین‌ها نیز شکار شده است. در این تصاویر شما یک والیبالیست را می‌بینید که رنگ به چهره ندارد و اعضای تیم ملی ایران در حال مراقبت از او و کمک به بهبود حال این بازیکن هستند. با این حال خوشبختانه مشخص شد که این بحران موقتی بوده و اسفندیار با مشکلات جدی و خاصی مواجه نیست.

شوک عصبی و غش کردن پای میز شام؛ ستاره ایران از هوش رفت

دیدار یک چهارم نهایی پنجشنبه شب حدود دو ساعت به طول انجامید و اسفندیار در اکثر لحظات مسابقه در زمین حضور داشت. این بازیکن ٢٠٩ سانتی متری اغلب هدف سرویس های بازیکنان بود و ٢۶ بار دریافت انجام داد که اغلب هم موفق بود.

البته اسفندیار تنها ١٠ اقدام از ٢٨ حمله خود را تبدیل به امتیاز کرد و با ثبت آمار ٣۶ درصدی از این حیث بدترین آمار را در بین بازیکنان ایران به ثبت رساند. او در دفاع عملکرد قابل قبولی داشت اما در نهایت نتوانست جلوی شکست ایران برابر لهستان را بگیرد.

گفتنی است اسفندیار یکی از پدیده‌های نوظهور امسال لیگ ملت‌ها بود. او در بلژیک بازی کرده است اما در حال حاضر بازیکن باشگاه ایرانی فولاد سیرجان ایرانیان است. اسفندیار در لیگ ملت‌ها در مجموع 131 امتیاز کسب کرد.

ایران با باخت به لهستان از دور رقابت‌ها کنار رفت و در رتبه هفتم قرار گرفت. همچنین ایران یک ماه دیگر در مسابقات جهانی حضور خوهد داشت و در گروه F به مصاف هلند، آرژانتین و مصر خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    اسفندیار شاید تنها بازیکنی بود که بعد از هر امتیاز گرفتن بشدت دهانش را باز و جیغ میزد .این چه رفتاریه . بهروز عطایی بدترین مربی بود که دیدم چرا با اینکه ۲۰ به ۱۴ در ست چهارم جلو بودیم دو تا آبشار زنان خوبش را استراحت نداد . واقعا تحفه ای که در تفکرات غلط خودش پیروزی را از تیم گرفت .گویا تعریف کردن از مربیان ایرانی زیاد به تیم و بازیکن خسارت زد .عطایی بدترین مربی در تاریخ والیبال .علت همانیکه در بالا عرض کردم .بچه گانه در تیپ مربیان الکی بزرگ شده .تنها دلیل باخت ما همین عرایض بالا بود واقعا تا صبح نخوابیدم از این کاری که بهروز خان بی تجربه کرد مربی لهستان یک گیم به کورک بهترین سرویس زن خود تمام و کامل استراحت داد ما نه .شاید در اندام بازیکنان ما نیروی ماورایی دیده بود که استراحت بهشون نداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی