نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش تند هواداران تیم پایتخت‌نشین به جذب رونالدو/ او ۹ سال آزارمان داد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کریستیانو رونالدو آماده پیوستن به اتلتیکو مادرید است، اما باشگاه باید یک بازیکن نامی را بفروشد تا این اتفاق بیافتد، و حتی در این صورت هم باید طرفداران را راضی کنند تا جذب کسی شوند که باعث شد به مدت ۹ فصل در پیراهن رئال مادرید آنها را عذاب بدهد!

کریستیانو رونالدو آنقدر از شانس انتقال به باشگاهی که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود ناامید شده که می‌خواهد دستمزدهای خود را کاهش بدهد. اما علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه پیوستنش به اتلتیکومادرید درآمد تجاری باشگاه را افزایش خواهد داد، بسیاری از هواداران این باشگاه به دلایلی که نیاز به توضیح ندارد مخالف آمدن او هستند.

رونالدو نه تنها بیش از هر تیم دیگری در اسپانیا به اتلتیکو گل زده، بلکه هیچوقت هم با همسایگان رئال‌مادرید مهربان نبود. در سال ۲۰۱۹، پس از رویارویی با آنها به عنوان بازیکن یوونتوس و کمک به تیم ایتالیایی برای حذف تیم دیگو سیمئونه، به این موضوع اشاره کرد که او ۵ لیگ قهرمانان اروپا را برده و آنها هیچ قهرمانی را کسب نکرده‌اند.

رونالدو همچنین با تقلید از جشن گلی که سرمربی آرژانتینی در بازی رفت از آن استفاده کرده بود، به سیمئونه طعنه زد. بعید است سیمئونه از این موضوع ناراحت شده باشد، اما هوادارانی که در طول دو بازی رونالدو را هو کرده بودند، طعنه «تو هرگز برنده نشدی» او را فراموش نکرده‌اند.

واکنش تند هواداران تیم پایتخت‌نشین به جذب رونالدو/ او ۹ سال آزارمان داد!

یکی از طرفداران از طرف هزاران طرفدار دیگر نوشت: «چرا او را بخواهیم وقتی دیگر در بهترین فرم خودش نیست و وقتی در بهترین فرم خودش بود به ما بی‌احترامی کرد.» رونالدو به دنبال قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا است، اما طعنه‌های او مبنی بر اینکه اتلتیک هرگز قهرمان نشده، پیوستن به این باشگاه را برای او دشوار می‌کند.

رونالدو رکورد بیشترین گل و بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا را شکسته است اما این برای او کافی نیست. او می‌خواهد تا حدی بالا برود که رکوردهایش تا سال‌ها بی‌همتا باقی بماند. او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۵ گل از لیونل مسی و از نظر بازی‌های انجام شده ۶ بازی از ایکر کاسیاس جلوتر است. او باید در رقابت حضور داشته باشد تا به افزایش این اعداد و ارقام ادامه دهد. هم خودش این موضوع را می‌داند و هم ایجنتش ژرژ مندس.

در ابتدا سوپر ایجنت رونالدو بهترین تیم‌های اروپا را هدف قرار می‌داد. اما به آرامی رئال‌مادرید، چلسی، بایرن‌مونیخ و بارسلونا شروع به فاصله گرفتن از خرید او کردند. او ۳۷ سال دارد و با وجود اینکه اعداد شخصی او در فصل گذشته خوب بود، منچستریونایتد با پیشروی او پیشرفت نکرد. جذابیت او در این مورد که او برترین گلزن و برترین بازیکن است رو به نابودی است. بنابراین اکنون باشگاهی که او به سمت آن سوق داده می‌شود در رده‌ای پایین‌تر از بایرن و مادرید قرار دارد. اتلتیکو مادرید در شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در این تابستان نیست. آنها به تازگی یک قرارداد اسپانسری ۱۰ ساله جدید امضا کرده‌اند که به این معنی است که ورزشگاه آنها اکنون «سیویتاس متروپولیتانو» نامیده خواهد شد. آنها همچنین از طرح‌هایی برای یک زمین تمرینی جدید رونمایی کرده‌اند. اما اعتراف کردند که باید قبل از پایان سال مالی خود بازیکن بفروشند تا به ضرر و زیان برنخورند.

واکنش تند هواداران تیم پایتخت‌نشین به جذب رونالدو/ او ۹ سال آزارمان داد!

این یک راز آشکار است که آلوارو موراتا مهاجم منتخب سیمئونه نیست. اگر مهاجم سابق چلسی در این تابستان منتقل شود، راه برای اتلتیکو باز می‌شود تا با رونالدو قرارداد امضا کند، اما همچنان مسئولیت متقاعد کردن هواداران را بر دوش خواهند کشید و باید آنها را راضی کنند که گلهای رونالدو ارزش پا گذاشتن روی غرورشان را دارد.

مندس رابطه بسیار خوبی با اتلتیکو دارد. او ژوائو فلیکس را با مبلغی رکوردشکن به آنجا منتقل کرد و یان اوبلاک و توماس لمار را هم در باشگاه دارد. اگر کسی بتواند رونالدو را به رقبای اصلی باشگاه سابقش بفروشد، آن شخص مندس است. اما طرفداران اتلتیکو به راحتی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. آنها در استقبال از بازگشت آنتوان گریزمان در فصل گذشته، پس از اینکه او آنها را برای رفتن به بارسلونا ترک کرده بود، کند عمل کردند و طول کشید تا با این موضوع کنار بیایند.

اگر رونالدو بلیت آنها برای یک فینال دیگر لیگ قهرمانان اروپا باشد، شاید تغییر افکار آنها آسان‌تر رخ بدهد. اما او از زمان ترک رئال‌مادرید به فینال جام ملت‌های اروپا نرسیده است و هواداران اتلتیکو مادرید واقعاً باور ندارند که او تفاوتی ایجاد کند.

رونالدو زمانی تضمین‌کننده جام‌ها بود، اما زمانی که اینطور بود، آنها را در فینال‌ها شکست می‌داد و دستشان را از رسیدن به جام کوتاه می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شمسعلی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    بیاد کیسه ، مهاجم این فصل کم خریده!
  • Biba IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    دوس دارم امسال یه قهرمانی خوب به دست بیاره که اینقد مقاله و گفتار علیه رونالدو ننویسی خانوم فرزین واقعا چرا اینقد باهاش مشکل داری😂😂
  • علی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    بنظرم آتلتیکو گزینه خوبیه واسه کریس هم از نظر لیگ لیگ اسپانیا نسبتا راحت تر از ل انگلیسه امید وارم بره آتلتیکو هر چند سنش رفته بالا ولی چیزی ک هست میتونه تو آتلتیکو تغییر ایجاد کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی