نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تیم ساپینتو با چهار مهاجم بازی می‌کند/ ترافیک در خط حمله استقلال باعث پیشرفت و دردسر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر موضوع حضور تعداد زیادی مهاجم در تیم استقلال باعث به وجود آمدن سوالاتی برای هواداران این تیم شده است.

ادموند اختر مهاجم اسبق تیم استقلال در گفت‌وگویی با خبر ورزشی، درباره این بحث که چرا در این روزها استقلال تا این اندازه مهاجم به خدمت گرفته در حالی که فصل قبل همه تمرکزش روی بحث دفاعی بود در این باره نقطه نظراتش را با ما در میان گذاشت.

به نظر شما حضور پرتعداد مهاجمان در خط حمله این تیم باعث بوجود آمدن ترافیک در این پست نمی‌شود؟

این ترافیک هم می‌تواند باعث دردسر شود و هم باعث پیشرفت!

چطور؟

یک تیم قطعاً همه مهاجمانش را در نوک خط حمله قرار نمی‌دهد. بلکه یک وینگر چپ، یک وینگر راست، یک هافبک نفوذی و یک فوروارد نوک، چهار مهره اصلی تهاجم تیم را تشکیل می‌دهند و اگر استقلال به این سه نفر(سجاد، کاوه و پیمان) یامگا، رمضانی و مطهری را هم اضافه کند، ۶ بازیکن در اختیار ساپینتو هستند که بتواند از بین ۶ نفرش، چهار مهاجم رو به جلو تیمش را در هر بازی به میدان بفرستد. این می‌تواند باعث شود رقابت زیادی بین بازیکنان در خط حمله به وجود بیاید و باعث شود هر کسی فرصت بازی پید ا کرد برای تثبیت جایگاهش هر چه در توان دارد را به کار بگیرد. از طرفی کسی هم که در ترکیب ثابت شده برای از دست ندادن جایگاهش دوباره تلاش می‌کند.

حاصل این اتفاق برای استقلال مثبت است یا منفی؟

قطعا مثبت است! امیدوارم در این شرایط استقلال در فصل پیش رو برخلاف سال گذشته که بردهای اقتصادی به دست می‌آورد و بیشتر به فکر دفاع بود با یک فوتبال رو به جلو و هجومی‌مسابقاتش را به شکل هوادارپسند برگزار کند و از همان هفته اول، فشار زیادی روی خط دفاعی حریفانش وارد کند. این می‌تواند نوع فوتبال استقلال را هم هوادار پسندتر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی