خبر بد برای آبی‌ها؛ گزینه اصلی استقلال از دسترس دورتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که قرار بود محمد محبی بعد از حضور در پرتغال و صحبت ها با ماریو سیلوا به ایران برگردد تا با استقلال قرارداد امضاء کند اما این روزها حضور فعالی در تمرینات سانتاکلارا دارد.

او در مصاف دوستانه با ریوآوه ضمن حضور در ترکیب ثابت سانتاکلارا زننده یکی از گل های تیمش بود و این بدین معنی است که احتمالا ماریو سیلوا و باشگاه سانتاکلارا از فروش محمد محبی منصرف شده اند و قصد دارند از وجود این بازیکن در ترکیب تیم استفاده کنند.

بدون شک اگر باشگاه و سرمربی تصمیم به فروش محمد محبی گرفته بودند او را در بازی دوستانه در ترکیب ثابت تیم به میدان نمی فرستادند. اگر هم باشگاه پرتغالی نیت به فروش محمد محبی داشت با عملکرد این بازیکن در تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه از اجرای این تصمیم منصرف شده است.

جالب است بدانید باشگاه سانتاکلارا در قرارداد با محمد محبی بند فسخ قرارداد 3 میلیون یورویی قرار داده است و این بدین معنی است که هدفش فروش این بازیکن به یکی از تیم های مطرح پرتغال است.

از آنجایی که باشگاه استقلال خواهان در اختیار گرفتن محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی است به نظر می رسد به سود سانتاکلارا است که زمینه را برای فروش این بازیکن به یک تیم مطرح پرتغالی فراهم نماید. رییس باشگاه پیش تر گفته بود ترجیح می دهد محمد محبی را به یکی از تیم های مطرح پرتغالی بفروشد تا تیم های ایرانی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    خبرورزشی:صبح:بمب آبی ها نزدیک شد ظهر:از استقلال دور شد چند ساعت بعد نه نزدیک شد بعد دوبار دور شد خجالت بکشید سردبیر چیکارس پس
  • استقلال IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    دور شد، نزدیک شد! یک گام، خبر بد! بسه دیگه.
  • جمشید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    امیرعلی صادقی از محبی خیلی بهتر است،اینقدر گندش نکنید،پول باشگاه هم دور نریزید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی