نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مشکل بزرگ بین دو سرمربی/ با حرف زدن در مورد ستاره تیم من، بی‌احترامی کردی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام از یولیان ناگلزمن همتای خود در بایرن مونیخ به خاطر صحبت‌هایش در مورد هری کین انتقاد کرد.

آنتونیو کونته، سرمربی اسپرز، یولیان ناگلزمن، را به دلیل صحبت در مورد هری کین مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که او تمایلی به فروش کاپیتان تیم ملی انگلیس ندارد.

گزارش ها در آلمان حاکی از آن است که قهرمان بوندس لیگا ممکن است تلاش کند کین را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی با فرستادن نمایندگان خود به سوی این بازیکن ۲۸ ساله به دام بیاندازد.

ناگلزمن که روز جمعه در جریان اردوی تمرینی باشگاهش در آمریکا صحبت می کرد، قیمت بالای کین را  یک «مشکل» توصیف کرد، اما گفت حضور کین می تواند در بوندس‌لیگا یک طوفان به پا کند.

با این حال، پس از برد دوستانه ۲-۱ شنبه شب تاتنهام مقابل رنجرز در ایبروکس، که در آن کین دو گل در نیمه دوم به ثمر رساند، کونته خشم خود را از کسانی که در مورد بازیکنان رقیب صحبت می‌کنند، ابراز کرد.

مربی ایتالیایی گفت: «راستش من این را نشنیدم. مطمئناً، من مربی هستم که در مورد بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبت نمی‌کنم. نمی دانم چرا چنین صحبتهایی مطرح شده. وضعیت تاتنهام بسیار روشن است. برنامه باشگاه کاملاً مشخص است. هری کین بخشی از پروژه ما است، بخش مهمی از پروژه. در عین حال، من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. اگر بخواهم کاری انجام دهم، می‌روم و با باشگاه صحبت می‌کنم و از طریق رسانه‌ها صحبت نمی‌کنم. شاید کمی بی‌احترامی به باشگاه دیگر باشد. این روش من برای برخورد با شرایط سایر بازیکنان است.»

کین دو سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و صحبت از قراردادی جدید برای ماندن طولانی مدت او در لندن وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی