نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
در المپیک مدال می‌گیرم؛ بعدش هم می‌روم!/ می دانم به پایان عمر قهرمانی‌ام نزدیک شده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران از عدم حمایت مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی و فدراسیون وزنه برداری ابراز تاسف کرد.

علی میری دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی تایلند از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده است: با وجود گذشت نزدیک به یک سال از مصدومیت مچ دستم متاسفانه هیچ گونه حمایتی مسئولان اداره ورزش آذربایجان غربی و فدراسیون از من نکرده اند.در این مدت و در حالی که بیش از ۵۰ میلیون تومان هزینه درمانم شده است  فدراسیونی ها تنها با تلفن حالم را جویا شدند و هیات استان اذربایجان غربی چند جلسه هزینه فیزیوتراپیم را تقبل کرده است و بس.

او که چندی پیش به علت ترک اردوی تیم ملی توسط ملی پوشان وزنه برداری به علت شرایط بد اردو، از سوی سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی به تمرینات تیم برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی گرگان دعوت شده بود درباره حضورش در این اردو بیان کرد: با اینکه مچ دستم همچنان مصدوم هستم پس ازتماس علی حسینی تصمیم گرفتم در این اردو شرکت کنم و در صورتی که شرایط مساعد باشد تیم کشورم را در ترکیه با همین وضعیت همراهی کنم که این چنین نشد. با اینکه گفته می شود که نمی توانم به ترکیه بروم، باید بگویم با ارسال دوباره اسامی تیم ملی به کمیته برگزاری بازیها، این امکان فراهم شده بود که وزنه برداران جدیدی در این رویداد شرکت کنند.

میری از زمان بازگشتش به تمرینات خبر داد: در تماس با سرمربی تیم ملی قرار شد که پس از بازگشت ملی پوشان کشورمان از بازی های ترکیه به تمرینات برگردم و خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را دارد، آماده کنم .البته به مسابقات قهرمانی آسیا نمی رسم.

او در خصوص شانس المپیکی شدنش هم گفت: به خوبی می دانم که از حالا نمی توان درباره حضور در المپیک صحبت کرد ولی با توجه به عمر کم باقی مانده دوران قهرمانی ام، تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در مهمترین رویداد ورزشی جهان شرکت کنم  و با کسب مدالی مرغوب دوران قهرمانی ام را به پایان برسانم.

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به تغییر اوزان رقابتهای وزنه برداری در المپیک هم ادامه داد: وزن۸۹ کیلوگرم از اوزان المپیکی است و من در این دسته وزنه می زنم و هیچ مشکلی ندارم.

میری درباره تغییرات مدیریتی در فدراسیون تاکید کرد: من یک ورزشکار هستم و وظیفه من مشخص است، باید در میادین مختلف برای کشورم افتخار کسب کنم به همین خاطر در اینگونه امور دخالت نمی کنم .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منصور IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    ایشالله به حقش میرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی