پشت پرده داستان تکراری تجمع هواداران پرسپولیس!/ یک ادمین سیرجانی نقش اول ماجراست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود ۳۰ نفر از هواداران پرسپولیس با حضور در مقابل دفتر باشگاه نسبت به وضعیت نقل‌وانتقالاتی این باشگاه دست به اعتراض زدند.

این اولین باری نیست که طرفداران پرسپولیس جلوی در باشگاه یا وزارت ورزش و جوانان تجمع می کنند. رضا درویش در تابستان جاری خریدهای بسیار خوبی انجام داد و ستاره های فوتبال ایران را جذب کرد.

کار به جایی رسید که همه در شبکه‌های مجازی به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس لقب «درویش پرز» می‌دهند. آن‌ها به کنایه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را با فلورنتینو پرز در باشگاه رئال مادرید مقایسه کردند.

شهرت پرز به ساخت رئال مادرید کهکشانی حوالی سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۲ بود. او در رئال مادرید مجموعه‌ای از ستاره‌های سرشناس فوتبال جهان را گرد هم آورد و تیمی را ساخت که به کهکشانی معروف شد.

رضا درویش نیز در مقیاسی کوچک تر؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی را خرید که همه تیم های لیگ برتر این بازیکنان را می خواستند.

خیلی ها پس از این خریدها به پرسپولیس یحیی گل محمدی لقب تیم کهکشانی دادند اما حالا به دلیل طولانی شدن پروسه خرید کاسیانو و مهاجم خارجی عده ای جلوی در باشگاه پرسپولیس رفته وعلیه درویش و وزارت ورزش شعار سر دادند! چرا؟

شنیدیم همه این داستان ها و تجمعات هواداران زیر سر یک ادمین ساکن شهر سیرجان است. فردی که همه می دانند دو کانال و صفحه اینستاگرامی به اسم پرسپولیس و استقلال (!) را همزمان اداره می کند.

لطفا تعجب نکنید! این ادمین سیرجانی توأمان در صفحه پرسپولیسی ها که خودش اداره می کند علیه استقلالی ها می نویسد و در صفحه استقلالی ها علیه سرخپوشان!

جالب تر می شود وقتی بدانید این طرف مدیران و سرمربیان پرسپولیس و استقلال ( و حتی کمک مربیان این دو تیم) را تهدید می کند تا بتواند آنها را تلکه کند!

اگر این افراد جواب سربالا به ادمین سیرجانی و عواملش در تهران (!) داده یا اینکه به طرف باج ندهند با ارتش فحاش مجازی یا همین تجمعات روبرو خواهند شد؛ فرقی هم نمی کند طرف مقابل این فرد زیاده خواه و سودجو رضا درویش موفق در نقل و انتقالات باشد یا مجید صدری!

هدف کوبیدن، تخریب، تجمع هواداران علیه مدیرعامل و سرمربی است تا متوجه شوند باید به ادمین سیرجان باج بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جک تری دی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    اره کیسه شش تا مهاجم دارن تا الان سه بار تجمع کردن مربی میلیون دلاری و بازیکن خارجی ووو چرا مطلبی درباره اونها نمیزنین پارسال ما اگه یه مهاجم درست حسابی داشتیم چی میشد .. چرا مطلبی درباره خریدهای خارجی کیسه فولاد سپاهان سیرجان وو نمیزنی بدون هیچ مشکلی مربی وبازیکن خارجی میخرن
  • تاجی اصیل IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    این حرف خیلی وقته مطرحه و اگر واقعا واقعیت داشته باشه باید واقعا نگران امنیت مردم ایران شد!! یعنی واقعا پلیس فتا نمیتونه این صفحه رو ببنده یا با شناسایی این فرد یکم از لجن لجنزار فوتبال کم کنه؟؟ اگر واقعا پلیس فتا نمیتونه این شخص رو جمع کنه واقعا باید فاتحه امنیت سایبری این مردم رو خوند که فکر میکنن پلیس فتا حواسش به همه چیز هست!! ضمنا هوادار اگر هوادار واقعی باشه رک بگم کاری به این صفحات مجازی که به اسم استقلال و پرسپولیس ساخته میشه نداره چون هیچ کدوم این پیج ها طرفدار آرامش تیمشون نیستن و صرف به جذب فالوئر بیشتر مطلب میزارن و فقط جذب فالوئر براشون اولویت داره ولاغیر... کلا بهترین راه این هست هوادارای دو تیم این مدل صفحات رو اگر فالو دارن آنفالو کنن و اجازه بدن تیمشون توی آرامش باشه و طبیعتاً با دنبال کردن این صفحات که مشخص نیست نیتشون رو، حاشیه درست نکنن الکی برای تیمشون...
  • مسعود IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    همش چرت وپرت پس پلیس فتا کجاست
  • افشین IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    دروغه
  • شاهین IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    اگه راست میگین آدرس ایدی این فرد رو بدین هر چند در ایران اصلا بعید نیستش راستی پلیس فتا چکاره این وسط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی