تاکتیک عجیب اتلتیکو برای جذب رونالدو/ شماره ۷ سابق را بفروش، شماره ۷ جدید بخر!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران اتلتیکو مادرید در حال بررسی جدی شرایط جذب کریستیانو رونالدو هستند.

شایعات مربوط به رونالدو و جدایی او از منچستریونایتد یکی از بحث‌های داغ این روزهای فوتبال اروپا است. نام باشگاه‌های بسیاری به عنوان مشتریان و مقاصد احتمالی این بازیکن به گوش می‌رسد اما هنوز هیچ پیشنهادی به صورت رسمی به دست مدیران یونایتد نرسیده است. 

با این حال، بسیاری از منابع اسپانیایی و انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که این ستاره پرتغالی علاقه زیادی دارد که بار دیگر به اسپانیا برگردد و این بار در تیم دیگر شهر مادرید به میدان برود. 

گفته می‌شود رونالدو علاقه زیادی به بازی تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه دارد و این باشگاه اسپانیایی نیز از ایده حضور او در این تیم استقبال می‌کند اما شاید اصلی‌ترین مانع آنها مشکل مالی باشد، هرچند به نظر می‌رسد که این بازیکن آماده است تا برای پیوستن به این باشگاه دستمزدش را کاهش دهد. 

حالا نشریه تایمز خبر داده که مدیران اتلتیکو در حال بررسی شرایط فروش گریزمان هستند تا به این شکل بودجه لازم برای خرید رونالدو را تامین کنند و بدون هیچ نگرانی مالی، پیشنهاد رسمی خودشان را در آستانه آغاز رقابت‌های فصل جدید به مدیران یونایتد ارائه کنند. 

با این که پیش از این گفته شده بود که یونایتد تنها در صورتی با جدایی این فوق ستاره موافقت خواهد کرد که به صورت قرضی به تیمی دیگر ملحق شود اما تصمیم جدی و قاطع او و ارائه پیشنهاد مالی خوب از سوی اتلتیکو ممکن است تصمیم آنها را تغییر دهد و شرایط را برای بازگشت رونالدو به رقابت‌های لالیگا هموار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    رونالدو به رئال خیانت نمیکنه برمیگرده خانه خودش رئال کبیروتوخانه خودش رئال مادریدازفوتبال خداحافظی میکنه البته اگه پرزچراغ سبزنشان بده تازه اگه واقعی باشه رونالدو بایددستمزدشوکاهش بده وچرخشی برای رئال بازی کنه اینطوری بهتره برای خودش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی