هیچکس جسارت درگیری با من را ندارد/ پرسپولیسی تاثیر خرید بیرانوند را می‌بینند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌گوید درگیری در اردوی این تیم رخ نداد.

قاسم خانی-خبر ورزشی:در خبرها آمده بود که حسین عبدی پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم ملی نوجوانان با سرپرست این تیم دچار درگیری شد و حتی کار به درگیری فیزیکی رسید. از همین رو با عبدی تماس گرفتیم تا در این خصوص و سایر مسائل مرتبط با فوتبال گفت‌وگویی با او انجام دهیم. صحبت‌های کاپیتان سابق پرسپولیس و سرمربی حال حاضر تیم ملی نوجوانان را با خبرورزشی در ادامه می‌خوانید.

در خبرها آمده بود که شما و سرپرست تیم ملی نوجوانان دچار درگیری شدید. این موضوع را تایید می‌کنید؟

من نمی‌دانم این خبرها از کجا آمده ولی فکر می‌کنم بعضی از دوستان که دنبال این اخبار هستند و فقط به حاشیه فکر می‌کنند، از موفقیت تیم ملی نوجوانان و نتایج خوبی که گرفته شده، احساس خوبی ندارند و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. همه من را در این فوتبال می‌شناسند. سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی بازی کردم و ۷ سال کاپیتان پرسپولیس بودم. هیچوقت دنبال حاشیه نبودم و الان هم همینطور است. قطعا در جایی که مشغول کار هستم، تحت هیچ شرایطی اجازه درگیری، حاشیه و بی‌نظمی را نمی‌دهم. محال است کسی جسارت درگیری با من به عنوان سرمربی تیم ملی را داشته باشد. این حرف‌ها دروغ است و من اصلا دوست ندارم خودم و تیمم وارد حاشیه شویم.

یعنی کلا درگیری و اختلاف با حسین مرادی را تکذیب می‌کنید؟

ببینید چندی قبل یک بی‌نظمی کوچکی به وجود آمد و من خیلی فوری جلوی آن را گرفتم ولی هیچ درگیری رخ نداد و این اخبار اصلا درست نیست. باز هم تاکید می‌کنم در جاییکه مشغول کار هستم، بی‌نظمی جایی ندارد و کسی هم جرات اینکه بخواهد با سرمربی تیم ملی درگیر شود را ندارد. آرامش تیم و البته نظم برای من اهمییت زیادی دارد و اجازه کوچکترین بی انضباطی را به کسی نمی‌دهم.

اوضاع تیم ملی نوجوانان و به طور کلی نسلی که در اختیار دارید، چطور است؟

از نظر استعداد و کیفیت، این نسلی که با من کار می‌کنند، بسیار عالی هستند و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. البته این را باید بگویم که این نفرات نباید رها شوند و به خوبی از آن‌ها باید مراقبت شود تا پله پله رشد کنند. بازیکن هرچقدر هم خوب باشد، اگر رها شود و کسی مراقبش نباشد، خراب خواهد شد و من همه تلاشم را خواهم کرد تا امانت دار خوبی برای باشگاه‌هایی باشم که روی این بچه‌ها سرمایه گذاری کردند. در ادامه هم فدراسیون و البته سایر رده‌های ملی باید از این نفرات حفاظت کنند تا این نسل با استعداد رشد کنند و فوتبالیست‌های با کیفیتی به فوتبال باشگاهی و ملی ما اضافه شوند. وضعیت تیم ملی نوجوانان خداراشکر خیلی خوب است و بعد از قهرمانی در تورنمنت تاجیکستان شرایط خوبی داریم. دیگر تیم ما از مقابله با تیم‌های بزرگ ترسی ندارد و من به آینده این تیم خیلی امیدوارم.

در مورد اختلاف به وجود آمده بین بازیکنان تیم ملی و دودستگی که شکل گرفت، چه نظری دارید؟

من کلا مخالف این کارها و این حواشی هستم. این مسائل خیلی به تیم ملی ضربه خواهد زد، به خصوص اینکه چیزی تا جام جهانی باقی نمانده است. به نظرم اگر اختلاف نظری هم وجود دارد، باید خیلی زود برطرف و مدیریت شود تا تیم ملی نتایج خوبی در قطر بگیرد. من خیلی در این خصوص صحبت نمی‌کنم و فقط از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی می‌خواهم هرمشکلی که بوده را فراموش کنند و برای موفقیت ایران بجنگند. امیدوارم بهترین‌ها برای تیم ملی و مردم کشورم رقم بخورد.

در خصوص اینکه ابتدا اسکوچیچ را برکنار و سپس او را ابقا کردند، چه صحبتی دارید؟

همانطور که گفتم ترجیح می‌دهم خیلی به این مسائل دامن نزنم و صحبتی نکنم. اسکوچیچ در حال حاضر سرمربی تیم ملی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. امیدوارم تیم ملی با بهترین شرایط راهی جام جهانی شود و نتایج قابل قبولی بگیرد.

اگر موافقید در مورد پرسپولیس هم صحبت کنیم.

در خدمتم.

خریدهای جدید پرسپولیس مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر، رفیعی و صادقی را چطور می‌بینید؟

آنطور که معلوم است بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب شدند و این بسیار خوب است. بیرانوند که نیازی به تعریف ندارد. بدون شک بهترین خرید پرسپولیس است و هواداران تاثیر او را در طول فصل خواهند دید. سروش رفیعی هم بازیکن بسیار خوبی است و نکته مثبت او سابقه حضور در پرسپولیس است. مرتضی هم جزو مدافعان بسیار خوب فوتبال ما است که من به شخصه خیلی سبک بازی او را دوست دارم. بقیه دوستان هم قطعا بازیکنان خوبی هستند که جذب شدند، ولی خب می‌دانیم بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق دارد. به همین دلیل باید صبر کنیم و در بازی‌های رسمی‌این نفرات را ببینیم.

با وجود این خریدهای خوب، پرسپولیس در ترکیبش مهاجم ششدانگ ندارد و این مضوع هواداران را نگران کرده است. نظر شما در این خصوص چیست؟

من کاملا با شما موافقم. با وجود این بازیکنان خوب و با کیفیت، مخصوصا در خط میانی، اگر مهاجم خوب نباشد کار دشوار خواهد شد. به هرحال پازل تاکتیکی هر تیم برای قهرمانی باید کامل باشد. من فکر می‌کنم پرسپولیس نیاز به ۲ مهاجم خوب و گلزن دارد و اگر مهاجم باکیفیت جذب نشود، در طول فصل به مشکل بر خواهد خورد. در هر صورت برای پرسپولیس و کادر فنی این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فصل خوبی را پیش رو داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زازا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    کیروش خوب راه وچاه به شما ها یاد داد، حالشو ببرید
  • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    همین بیرو ک از ۴۰متری گل‌ میخوره رو میگی🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی