نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم ستاره‌ها در راه ترکیه/ وزنه‌بردار مغضوب پس از ۴ سال به اردو دعوت شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فدراسیون وزنه‌برداری با رونمایی از پوستر وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، مسافران قونیه را معرفی کرد.

پنجمین دوره این بازیها از ۱۸ مرداد تا ۲۷ مرداد ماه در کشور ترکیه برگزار می شود و تیم ملی وزنه برداری با ترکیب میرمصطفی جوادی، رسول معتمدی، حسین سلطانی، پیمان جان، حافظ قشقایی، امیر حقوقی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی و رضا بیرانوند در این دوره شرکت می کنند. سعید علی‌حسینی به عنوان سرمربی و محمدرضا براری به عنوان مربی تیم را همراهی خواهند کرد.

اما سعید علی حسینی ضمن معرفی نفرات اعزامی به قونیه ترکیه نفرات جدیدی را هم به اردو اضافه کرد تا برای قهرمانی آسیا - بحرین خود را آماده کنند. مجید عسگری، محسن دادرس، سید ایوب موسوی، آیت شریفی، محمد زارعی، مسعود چترایی، علیرضا سلیمانی، پیمان دهقانی، عارف خاکی و علیرضا معینی که تعدادی از آنان مصدوم بودند.

پس از عزل علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه برداری توسط دیوان عدالت اداری و انتصاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و ابقای سعید علی حسینی در سمت سرمربی تیم ملی توسط توسط انوشیروانی، این فرصت برای برخی از ملی پوشان سابق که بنا به دلایل مختلف دیگر به اردوها دعوت نمی شدند، مهیا شده تا بار دیگر شانس خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی امتحان کنند. از جمله این وزنه برداران می توان به مجید عسگری ملی پوش هرمزگانی سابق وزنه برداری ایران که چهار سال پیش و پس از حذف از دور بازی های آسیایی جاکارتا دیگر از سوی محمدحسین برخواه سرمربی سابق دعوت نشده بود این بار توسط جانشین برخواه  نامش در فهرست اردونشینان برای آسیایی بحرین مشاهده می شود.

عسگری تا سال گذشته و حضورش در لیگ در هیچ رویدادی شرکت نکرده بود، اکنون این فرصت برایش فراهم شده تا شانس خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی بحرین بیازماید. افزون بر آن از، علی داودی و علی هاشمی دو ملی پوش دیگر کشورمان نیز برای شرکت در این اردو که پس از بازگشت تیم کشورمان از ترکیه دایر می شود، نیز برای شرکت در اردوی تیم ملی  دعوت شده است. علی حسینی با پایان رقابتهای وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه و رقابتهای آسیایی بحرین، ترکیب تیم کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که اولین مرحله از پیکارهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهد بود، برخواهد گزید.  

سعید علی حسینی، سرمربی تیم ملی در خصوص نفرات اعزامی تاکید کرد: شرایط بدنی وزنه برداران برای بازی های کشورهای اسلامی خوب است و  آنها را  مدیریت می‌کنیم و اگر شرایطشان خوب بود در مسابقات قهرمانی آسیا هم شرکت می کنند. با توجه به اینکه بعضی از آنها شرایط فوق العاده دارند از آنها در قالب تیم آسیایی استفاده می کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی