نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سرمربی تیم ملی تکواندو: از نرفتن به پاریس ضربه خواهیم خورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

غیبت تیم ملی تکواندو در مسابقات گرند پری طولانی می‌شود.

مرحله دوم مسابقات گرندپری از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه در پاریس برگزار می‌شود و قرار بود تیم ملی در آن شرکت کند، با توجه به عدم امکان برگزاری اردوی تیم ملی در خانه تکواندو و همچنین همراهی مهدی حاج موسایی و علیرضا نادعلیان با تیم امید در بازیهای کشورهای اسلامی، بیژن مقانلو و مسئولان فدراسیون تصمیم به عدم اعزام این تیم گرفتند.

حتی شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی تکواندو از امکان عدم اعزام دستیارانش به این مسابقات دلخور شده است. باید دید با توجه به لغو اعزام تیم ملی به گرندپری پاریس، سرنوشت انتخاب سرمربی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی به کجا خواهد رسید؛ چرا که پیش از این هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی‌مدیرفنی تیم ملی، انتخاب سرمربی برای حضور در مسابقات جهانی را منوط به بررسی عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات کشورهای اسلامی و گرندپری اعلام کرده بودند.

بیژن مقانلو،سرمربی تیم ملی تکواندو در جواب این شنیده‌ها می‌گوید: «یک لیستی را برای مدارک به من دادند و در صحبت با آقای رحیمی اعلام کردم که نام کادرفنی در این لیست نیست و قرار شد در این خصوص صحبت کنیم. در ادامه با توجه به شرایط تصمیم گرفتیم دیگر اعزام نشویم. همچنین با توجه به عدم هماهنگی، تراکم تیم‌های ملی در اردو و نداشتن زمان کافی برای آماده‌سازی ملی پوشان باعث شد از رفتن صرف نظر کنیم.»

او همچنین معتقد است عدم اعزام به گرندپری لطمه زیادی به تیم ملی می‌زند: «مسلماً از نرفتن به گرندپری پاریس لطمه خواهیم خورد، اما باری به هر جهت هم نباید به مسابقات رفت.برای حضور در آن باید با حداکثر توان رفت و این نیازمند زمان است که از اردوها بهره لازم را ببریم.»

سرمربی تیم ملی در ادامه به مسابقات جهانی نیز اشاره می‌کند: «اگر در قهرمانی جهان در خدمت تیم ملی بودم، همان شرایط انتخابی‌ها را ادامه می‌دهم. هر چند ممکن است ترکیب جوان باشد و زمان برای رسیدن آنها به شرایط ایده ال لازم باشد ولی روی حرف خود هستم. ما قهرمان جهان بودیم، اما در ۶ سال گذشته هیچ وقت به عنوان مدعی ظاهر نشدیم. پس باید بدانید من معجزه گر نیستم که به یکباره تیم را روی سکوی قهرمانی ببرم. باید برای مدعی شدن حوصله داشته باشیم.»

مقانلو از تابع بودن خود نسبت به تصمیم فدراسیون در خصوص انتخاب سرمربی برای تورنمنت جهانی می‌گوید: «هر تصمیمی‌فدراسیون بگیرد تابع آن هستم چون قصدم کمک به تیم ملی است، اما تصمیم را فدراسیون می‌گیرد که از کدام مهره استفاده کند و ارزیابی نیز با آنهاست. شاید ارزیابی بر اساس مدال نباشد و براساس عملکرد باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی