نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
متاسفانه تاج به افراد بی‌لیاقت در فدراسیون فوتبال اعتماد کرد/ برای برکناری اسکوچیچ تا آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی صبر کنید!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال گفت: اینکه بعضی‌ها عنوان کرده‌اند تمام شرایط را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال مهیا کرده‌اند و مجوز نهادهای نظارتی را هم گرفته‌اند، بازی رسانه‌ای است.

سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه های ذوب آهن و فولاد خوزستان درباره انتخابات فدراسیون و شرایط مهدی تاج در این انتخابات، دیدگاه های جالبی دارد. گزیده‌ای از مصاحبه آذری را در زیر می‌خوانید:

*در خصوص تایید صلاحیت مهدی تاج برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال باید بگویم کمیسیون اصل نود مجلس اظهار نظری در این خصوص انجام داده است. ضمن اینکه مهدی تاج قبلاً ناراحتی قلبی هم داشت و در بیمارستان بستری شد. او الان منتقدان بیشتری دارد و شرایط را برایش سخت‌تر از قبل می‌کند. اگر تاج با همان رویه کار کند، موفقیتی در کار نیست.

*کمیته بدوی صلاحیت تاج را تایید کرده است اما اینکه قوانین کشور چه می‌گوید و چگونه با عوامل آن پرونده برخورد می‌کند را نمی دانم. مهدی تاج در آن مقطع زمانی باید از کارلوس کی روش بیشتر حمایت می‌کرد. اگر او به عنوان رئیس فدراسیون از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کرد، شانس ماندن این مربی در تیم ملی بیشتر می‌شد. همه چیز بعد از جدایی کی روش و آمدن ویلموتس شروع شد.

متاسفانه تاج به افراد بی لیاقت در فدراسیون فوتبال اعتماد کرد/ برای برکناری اسکوچیچ تا آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی صبر کنید!

*تاج در فدراسیون فوتبال به یکسری از آدم‌ها که واقعاً تخصص و لیاقت نداشتند، بیش از اندازه اعتماد کرد. من این را به خود تاج هم گفته بودم. عملکرد تاج را این آدم‌ها هم زیر سئوال بردند. اگر یادتان باشد مدتی هم در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال بودم. وقتی دیدم نمی‌توانم با آن گروه کار کنم و استقلال کاری ندارم، استعفا کردم. دلیلش را همان زمان به تاج گفتم. او از اعتماد زیاد به یکسری‌ها ضربه خورد در حالی که متخصصان زیادی وجود داشتند که تاج می‌توانست از آنها کمک بگیرد.

*برای سرمربی تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ باید تا آخرین بازی تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی صبر کرد. اگر یادتان باشد ایویچ هم قبل از جام جهانی ۱۹۹۸ بعد از یک بازی دوستانه مقابل آاس رم برکنار شد. فکر می‌کنم تیم ملی شرایطی دارد که هنوز آبستن حوادث است. اگر این وضعیت فعلی مدیریت و کنترل نشود، اردوهای تیم ملی پرتنش خواهد شد.

*ممکن است هرکسی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، سرمربی جدیدی انتخاب کند. با این حال معتقدم بازگشت کارلوس کی روش با وجود محبوبیت شدیدی که بین بعضی از ملی پوشان دارد، سخت و دشوار است. ضمن اینکه یک بازیکن هم باید تنها وظایف خودش را در زمین انجام بدهد. این وضعیتی که ایجاد شده، نتیجه نبود مدیریت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • شهروز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    باید این باند بازی اصفهانی از فوتبال ایران کنار گذاشته بشه وگرنه به قول علی کریمی ، تا وقتی اینا هستن ، هیچی تغییر نمی‌کنه .
  • P IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    مشکلی که وجود داشت بازی با کره و الجزایر بود کره چند گل دیگه میتونست بزنه و تیم ما شانس آورد که همون جا افتضاحی رقم نزد دلیل نگرانی همینه که بازی با کره باید 4 یا 5 تا گل میخوردهمینطور بازی با الجزایر این تیما خیلی حرفه ای نیستن و این طوری بود ولی اگه تیم ملی به تیمای حرفه ای بخوره باید ببینیم چی میشه مساله شکل بازی بود که موقعیت زیاد به رقبا داد در زمان کی روش یک نکته خیلی به چشم اومد تیم ما هیچ وقت فرصت حملات حتی با احتمال مخاطره حداکثر 70درصد رو به رقبا نمیداد و تیمی نبود که موقعیت گلی داشته باشد حمله بود ولی کاملا بی ثمر و جدی نبود و این شکل از بازی رو تو تیمای متخصص بازی تدافعی و دفاع اتوبوسی مثل ایتالیا و باشگاههاش یا اسپانیا یا در شرایط مشابه انگلیس و فرانسه نمیبینیم چون 10 تا 20 دقیقه دوام میارن سرع وا میدن ولی ایران 90 دقیقه این سبک رو حفظ میکرد جالب بود کی روش با تیمای بعدی هم نتونست این تاکتیک و نظم رو پیاده کنه
    • مسعود IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      مشکل اینه که اگه بازیکنا بفهمن اسکوچیچ ممکنه با یه باخت تدارکاتی اخرج بشه اون یه باختو میدن.درمورد الجزایر و کره زوج دفاع تیم نبودوبایدرونیمکت دفاع خوب داشته باشه و اینایی که دعوت میکنن بدردش نمیخورن. درمورد تاج هم فقط توی ایران یه مسئول قراردادش با جرایم سنگین روبرومیشه و بدون محاکمه باپررویی دوباره دنبال قدرته
  • بهمن IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    تاج باید محاکمه شود. جریمه و پول ویلموتس را هم باید از جیب مبارک بپردازد
    • ع م IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      اونایی هم که بهش فشار آوردن با کی روش ادامه نده و به ویلموتس رضایت دادن هم باید محاکمه بشن.
  • سهیل IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    در مورد اسکوچیچ کاملا درست میگه بازی با اروگوئه عیار این مربی رو نشون میده البته خودم میدونم یک شکست مفتضحانه ی دیگه در انتظارمونه اما عاشقان سینه چاک این مربی شاید با واقعیت و ضعف این مربی به خودشون بیان و شکست دادن تیمهای درجه ی دوم اسیا رو به عنوان کارنامه ی پر بار نکوبونن توی سر منتقدا
    • ع م IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      عاشق اسکوچیچ نیستن بلکه بسیار ساده هستن و فکر میکنن این بشر ادامه دهنده راه برانکو هست. گرچه برانکو هم در تیم ملی عیارشو نشون داد.
    • پدرام CA ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      دارم اون صحنه رو مجسم میکنم که با هر فرصت اروگوئه شما ها بالا و پایین میپرید و با گل زدنش شادیها میکنید! آقایون وخانمها طرفداران تیم ملی فوتبال ایران!
  • محمد رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    مرسی عالی بود.فقط بازگشت کیروش
  • بنام DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    سعید آذری سالی یه بار اسهال میگیره، اونم بد! والا با پنجاه سال سن خیلی بلاها میخواد که آدم از یه فرد بی تخصص و بی درایت مثل تاج حمایت کنه. چرا؟ چون همشهریه!!! والا بلا تاج آبروی هر چی مدیر با کفایت اصفهانیه برده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی