نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اقدام بحث‌برانگیز رونالدو و شایعه‌ای که دوباره بر سر زبان‌ها افتاد/ آیا CR7 تصمیمش را گرفته است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو فرزندانش را در مدرسه‌ای در پرتغال ثبت‌نام کرده و حرف و حدیث‌های بسیاری مبنی بر تصمیم نهایی او برای پیوستن به اسپورتینگ لیسبون شنیده می‌شود.

تکلیف باشگاه آینده کریستیانو رونالدو هنوز مشخص نشده و او همچنان اصرار به رفتن از یونایتد دارد.

باشگاه دوران نوجوانی این ستاره پرتغالی، اسپورتینگ لیسبون، به عنوان مقصد بالقوه او در نظر گرفته شده و طبق گزارش روزنامه پرتغالی «کوریرو دامانیا»، رونالدو با ثبت‌نام فرزندانش در مدرسه‌ای در لیسبون به بازگشتش به این باشگاه اشاره کرده است.

فرانسیسکو بارائو، مربی اسپورتینگ، مطمئن است که CR7 بازخواهد گشت، اما این مهاجم برای انتقال به این باشگاه احتمالاً مجبور می‌شود دستمزد خود را کاهش دهد.

اقدام بحث‌برانگیز رونالدو و شایعه‌ای که دوباره بر سر زبان‌ها افتاد/ آیا CR7 تصمیمش را گرفته است؟

همچنین اعتقاد بر این است که ستاره یونایتد آماده پیوستن به اتلتیکو مادرید است و دیگو سیمئونه اعلام کرده که مشتاق جذب رونالدو است. اتلتیکو برای تامین بودجه باید بازیکن بفروشد، اما طبق گزارش‌ها آنتوان گریزمن را در لیست نقل و انتقالات قرار داده تا دست خود را کمی باز کند. از آنجایی که اتلتیکو نمی‌تواند دستمزد ۳۶۰ هزار پوندی در هفته رونالدو را بپردازد، او آماده است تا با کاهش دستمزدش این انتقال را عملی کند.

اما مانع دیگری وجود دارد که می‌تواند مانع این انتقال شود: هواداران اتلتیکو.

ارتباط رونالدو با رقبای سرسخت آنها یعنی رئال مادرید باعث شده که هواداران اتلتیکو کمپینی علیه او تشکیل بدهند. آنها ترند #ContraCR7 را در توییتر آغاز کرده‌اند که به معنی «بر ضد CR7» است. تعدادی از هواداران تصاویری از رونالدو را با یک «نه» بزرگ روی صورتش منتشر کردند تا مخالفت خود از پیوستن او به اتلتیکو را آشکارا بیان کرده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی