فالو کردن یک صفحه توسط نامزد رونالدو خبرساز شد/ جورجینا تیم بعدی کریس را لو داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینا نامزد رونالدو صفحه‌ای را در صفحه فالو کرده که به شایعات در مورد آینده کریستیانو دامن زده است.

اقدام عجیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو در فالو کردن یک فرد در اینستاگرام نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو به اتلتیکو مادرید نزدیک‌تر شده است.

کریستیانو رونالدو تمایل خود را برای جدایی از منچستریونایتد به صراحت اعلام کرده است و از آن زمان تاکنون چندین غول اروپایی با مدیر برنامه او در ارتباط بوده‌اند.

اتلتیکومادرید یکی از این باشگاه‌ها است و نامزد رونالدو، جورجینا رودریگس، با «فالو کردن» شگفت‌انگیز کارلا پریرا، همسر دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو در اینستاگرام، به شایعه پیوستن کریستیانو به تیم اتلتیکو دامن زده است.

فالو کردن یک صفحه توسط نامزد رونالدو خبرساز شد/ جورجینا تیم بعدی کریس را لو داد!

همین اقدام ساده شایعات زیادی مبنی بر حضور احتمالی پرتغالی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را به راه انداخته است. کریستیانو در حال حاضر عملاً پیشنهادی از هیچ تیمی ندارد. او به یوونتوس باز نخواهد گشت و پاری‌سن‌ژرمن مدت‌هاست که این احتمال یعنی خرید او را رد کرده است. بایرن مونیخ هم همین کار را کرده است.

بنابراین، به نظر می‌رسد اتلتیکو بهترین گزینه برای ستاره پرتغالی است و او با انتخاب این تیم بار دیگر برای بازی به شهر مادرید بازخواهد گشت، شهری که او به خوبی می‌شناسد از آن خاطرات خوبی دارد و جایی که از بازگشت به آن خوشحال خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    خدا به داد اتلتیکو مادرید برسه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی