ببینید| حمله هواداران ژاپنی به نیمار؛ تو بی‌شرم هستی/ هرگز توپ طلا را نمی‌بری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره برزیلی با حرکات خود در بازی مقابل گامبا اوزاکا باعث ناراحتی طرفداران فوتبال شد.

هواداران فوتبال از نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بابت تمارض کردن در جریان دیدار برابر گامبا اوزاکا انتقاد کردند و این بازیکن را بی‌شرم خواندند!

عصر دوشنبه، پاری‌سن‌ژرمن در ژاپن و در چارچوب بازی های دوستانه باشگاهی به مصاف گامبا اوزاکا رفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی برسد. برای تیم فرانسوی در این دیدار پابلو سارابیا در دقیقه ۲۸، نیمار در دقایق ۳۲ از روی نقطه پنالتی و ۶۰، نونو مندس در دقیقه ۳۷، لیونل مسی در دقیقه ۳۹ و کیلیان امباپه در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی گل زدند.

گُل اولی که نیمار زد اما برای هواداران فوتبال و به خصوص ژاپنی‌ها زیاد خوشایند نبود زیرا ستاره برزیلی در محوطه جریمه با یک برخورد روی زمین افتاد اما تصاویر نشان داد که آن خطا زیاد شدید نبود و این بازیکن برای این که پنالتی بگیرد، خودش را با بزرگنمایی روی زمین انداخت. این حرکت نیمار سبب شد تا هواداران از نیمار به شدت انتقاد کنند و شیرجه وی را تئاتری و نمایش عنوان کنند. برخی هواداران به ویژه طرفداران تیم ژاپنی گامبا اوزاکا در فضای مجازی نیمار را بی‌شرم خواندند و با کنایه شیرجه او را شیرجه‌ای در کلاس جهانی عنوان کردند. یکی از هواداران نوشته: «واقعاً ناراحت‌کننده است، او حتی در یک بازی دوستانه هم چنین کاری انجام می‌دهد.» دیگری نوشته: «او هرگز توپ طلا را نخواهد برد، هرگز مورد احترام قرار نمی‌گیرد.»

نیمار معروف است که همواره پس از  برخوردها خودش را با اغراق به زمین می‌اندازد و بیش از حد خطای انجام شده بر روی خودش را بزرگ‌نمایی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سیداسحق علوی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    خدایی هنرمنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی