نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
لاپورتا دوباره طرح جنجالی را کلید زد/ سوپرلیگ جذاب‌ترین رقابت ورزش دنیا می‌شود/ قصد ناراحت کردن کسی را نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا بار دیگر در مورد طرح جنجالی سوپر لیگ اروپا صحبت کرده و معتقد است که سوپرلیگ جذاب‌ترین رقابت ورزشی جهان خواهد بود.

رییس باشگاه بارسلونا بار دیگر در مورد طرح جنجالی سوپر لیگ اروپا صحبت کرده و معتقد است که سوپرلیگ جذاب‌ترین رقابت ورزشی جهان خواهد بود.

فلورنتینو پرس رئیس رئال مادرید، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا و آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس شنبه شب در لاس وگاس ملاقات کردند تا در مورد مراحل بعدی سوپر لیگ اروپا گفتگو کنند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی نوشته، روسای باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در سین سیتی با هم جلسه داشتند. مدیران باشگاه‌هایی که هنوز از طرح سوپرلیگ خارج نشده‌اند و به برگزاری آن اصرار دارند. این سه مدیر به این دلیل در آمریکا بودند که مادرید، بارسا و یوونتوس برای تورهای تابستانی خود به ایالات متحده سفر کردند.

پرس، لاپورتا و آنیلی از این فرصت استفاده کردند و درباره تجارت در لاس وگاس صحبت کردند و گاتزتا معتقد است که سوپرلیگ ممکن است یکی از زمینه‌های کلیدی برای بحث بوده باشد. رییس باشگاه بارسلونا امیدوار است تا با برپایی سوپرلیگ اروپا، بتواند حق پخش‌های مربوط به باشگاهش را بازپس بگیرد، لیگی جنجالی که هنوز برپا نشده است. لاپورتا در این باره گفت: «قصد داریم سوپرلیگ اروپا را به جذاب ترین رقابت دنیای ورزش تبدیل کنیم؛ رقابتی که اگر آن را به درستی اجرا کنیم قطعا به این هدف می‌رسد. معتقد هم هستم که در حال انجام کار درست هستیم چون قانون از ما حمایت می‌کند.»

این مقام ارشد باشگاه بارسلونا در ادامه گفت: «قصد نداریم با برپایی این تورنمنت موجب ناراحتی کسی شویم. اکنون عجله‌ای در خصوص آن نداریم. برنامه ما این است که با ارگان‌های اساسی اروپا گفت‌وگو کنیم، چه ورزشی‌ها و چه سیاسی‌ها.»

در بهار سال ۲۰۲۱، دوازده باشگاه بزرگ اروپا بیانیه ای منتشر کردند که نشان می‌داد در حال تشکیل لیگی مجزا هستند، اگرچه در عرض ۷۲ ساعت این برنامه از بین رفت. آرسنال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام همگی اعضای بنیانگذار از لیگ برتر انگلیس بودند که به سرعت کنار رفتند، در حالی که میلان، اینتر و اتلتیکو مادرید به طور مشابه کنار رفتند.

بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس (سه باشگاهی که درگیر اختلافات مالی هستند) از آن زمان حاضر به کناره گیری نشده‌اند و همچنان به احتمال شکل گیری این رقابت‌ها پایبند هستند. همین امر باعث شد تا یوفا این سه تیم را به برخورد قانونی و احتمال محرومیت از لیگ قهرمانان تهدید کند. در سپتامبر سال گذشته، نهاد استیناف یوفا اعلام کرد که دیگر از یوونتوس، بارسا و مادرید شکایت نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Naser IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    اگه بشه چژ میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی