نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خداداد عزیزی: فوتبالدوستان ایرانی را با نصف قیمت به جام جهانی می بریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی پیش از این به‌عنوان عضو‏ ستاد ‏هماهنگی‏‌های مناطق آزاد برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شده بود.

هاجم محبوب و سابق تیم ملی کشورمان که یکی از بهترین‌های ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور هواداران فوتبال در جزیره کیش، از سوی سعید محمد به‌عنوان عضو‏ ستاد ‏هماهنگی‏‌های مناطق آزاد برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد و حکم خود را در این خصوص دریافت کرده است. به همین بهانه با خداداد عزیزی تماس گرفتیم.

بدون مقدمه می‌خواهیم بپرسیم این ماجرای عضو ستاد هماهنگی‌های مناطق آزاد برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که حکم آن را گرفتید چیست؟ قرار است شما یا حتی جزیره کیش چه کمکی به برگزاری این رقابت‌ها کند؟

آقایان قریب و سعید محمد لطف کرده و از من دعوت به عمل آوردند که طرح بزرگی را جلو ببریم. شما خودتان بهتر می‌دانید برخی از آژانس‌های مسافرتی چه ارقام عجیب و غریبی برای تورهای اعزامی خود از ایران به قطر درنظر گرفته اند. البته فراموش نباید کرد که هزینه یک شب اقامت در هتل‌های قطر با غذا و ... چیزی حدود ۱۲۰۰ دلار می‌شود. تورهای مسافرتی نیز مبالغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان از علاقمندان تماشای جام جهانی قطر درخواست می‌کنند در حالی که جزیره کیش قصد دارد این رقم را نصف کند.

چگونه؟ بیشتر توضیح می‌دهید؟

قرار است کیش تبدیل به جزیره فوتبالی در طول برگزاری مسابقات در جام جهانی شود. ایرانیان علاقمند به تماشای مسابقات جام جهانی می‌توانند در جزیره کیش با رقمی‌به مراتب پایین تر از هتل‌های محدود قطری اقامت کرده و سپس با کشتی یا هواپیما از این جزیره به قطر رفته و بازی‌ها را تماشا کنند. پس از اتمام بازی هم دوباره به کیش برگشته و در هتل اقامت می‌کنند تا بازی بعدی.

این برنامه یا ایده از سوی قطری‌ها هم مورد قبول واقع شده است؟ به هر حال این ارزآوری برای کشور میزبان جام جهانی است و ...

قطر کشور نسبتا کوچکی است که هتل‌های محدودی دارد. این برنامه به سود هر دو کشور است و با توجه به ارتباط خوب ما با قطری‌ها مشکلی از این جهت وجود نخواهد داشت. مردم فوتبالدوست ایرانی در جزیره کیش اقامت می‌کنند و برای تماشای مسابقات به قطر می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    پاداش خوش خدمتی ها، یه چیزی تو دنیا وجود داره به نام شرف.
  • بردیا TR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    دیدن بازی های لیگ دسته یک را به جام جهانی که امثال تو اونجا باشد ترجیح میدهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی