نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بازگشت ستاره پرسپولیس به تیم ملی/ بازیکن جنجالی هم هم دعوت می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی به بهانه بازی با تیم‌های اروگوئه و احتمالا سنگال در تاریخ ۱ و ۵ مهر از ۲۰ شهریور تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد کرد.

البته در روزهای ابتدایی تمرینات تیم ملی لژیونرها حضور نخواهند داشت به این خاطر که روزهای فیفا از ۲۸ شهریور آغاز می شود.

برای اردوی پیش روی تیم ملی اسکوچیچ نام وحید امیری مصدوم را هم در لیست تیم ملی قرار داده است. وحید امیری از امروز کار با توپ را زیر نظر فیزیوتراپ در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده است. حتی اگر وحید امیری تا پیش از شروع تمرینات تیم ملی به شرایط ایده آل نرسد به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد تا در کنار ملی پوشان به تمرینات آماده سازی خود ادامه دهد. البته با توجه به اینکه وحید امیری تمرینات آماده سازی و کار با توپ را آغاز کرده است به طور حتم به جام جهانی خواهد رسید.

هم چنین مهدی طارمی هم یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در شهریور ماه خواهد بود. این در حالی است که بعد از اینکه این بازیکن از اسکوچیچ به خاطر لیست شلوغ تیم ملی انتقاد کرد شایعه شد که مربی کروات روی نام مهدی طارمی قلم قرمز خواهد کشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صابر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    همینطور برای خودتون یه چیزی میگید. اونم بدون ارائه دلیل . شک ندارن مهدی طارمی به اردوی شهریور دعوت نخواهد شد. سابقه اسکوچیچ اینو نشون میده اسکوچیچ معمولا در آخرین لحظات تصمیم می گیره
  • صابر IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    اسکوچیچ بخاطر بی احترامی و عدم رعایت حدود. مهدی طارمی رو خط زد و تقریبا با اصرار حاضر به بازگشت طارمی شد. بازیکنان استقلال رو هم خط زد و با معذرت خواهی باشگاه استقلال. حاضر به بازگشت بازیکنان این تیم شد . می بینید اسکوچیچ با بی انضباطی ها و بی احترامی ها برخورد می کنه
  • حمید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    من جای اسکو بودم نفر حتی بهترین بازیکن هم بود خطش میزدم مثل مرحوم دهداری که انظباط تیم را فدای بازیکن سالاری نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی