نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
خط و نشان سرمربی استقلالی برای رقبا/ از همان ابتدای لیگ با قدرت ظاهر خواهیم شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از روند آماده سازی تیمش جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

سیدمهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار دوستانه برابر خیبر خرم آباد در پاسخ به سوالی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر و در واکنش به این نکته که قرعه متعادلی به این تیم خورده که به‌ صورت متوالی و همچنین در هفته‌های اول با تیم‌های مدعی بازی ندارند گفت: می‌شود به من بگویید آیا در فوتبال ایران تیمی هست که مدعی نباشد؟

رحمتی در خصوص دو قطبی شدن لیگ و هزینه‌های بالای برخی تیم‌ها در فصل جدید گفت: سال قبل هم همین شرایط بود و همین اتفاقات رخ داد، ۶ تیم بالای جدول خیلی هزینه کرده بودند و بقیه تیم‌ها به نسبت،، متعادل هزینه داشتند. در لیگ امسال بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است.

وی با بیان اینکه تیم ما امسال به لحاظ بازیکنی خیلی خوب بسته شده و جوان شده است افزود: از این بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند لذت می‌برم. مطمئنا همه بازی‌ها سخت است و سعی می‌کنیم از ابتدا با قدرت مقابل همه تیم‌ها قوی و محکم ظاهر شویم.

سرمربی آلومینیوم در پایان این دیدار درباره شرایط آماده سازی گفت: خدا را شکر از روزی که برنامه را به باشگاه داده‌ ایم طبق همان برنامه ۶ هفته ‌ای پیش می‌رویم و امروز هم یک بازی دوستانه با خیبر داشتیم. سه شنبه به تهران می‌رویم و چهار بازی متوالی در تهران داریم.

وی در خصوص اخباری که پیرامون جذب بازیکن کلمبیایی وجود دارد گفت: شنیده‌ها زیاد است. ما درخواست بیش از ۱۰ بازیکن را زدیم که کارهای ویزایشان انجام شود و بیایند که زمان را از دست ندهیم و بتوانیم به جمع‌بندی برسیم. نامه‌ها را در ابتدا زدیم اما هنوز شرایط ویزایی دو بازیکنی که می‌خواستیم، مهیا نشده است. امیدواریم به‌زودی این اتفاق رخ دهد و ظرف سه تا چهار روز آینده دو بازیکنی که مدنظر ما هستند اضافه می‌شوند. این نفرات هم مهاجم هستند و هم وینگر و به نوعی چند کاره هستند.

سرمربی آلومینیوم در پایان درباره شرایط آلومینیوم برای میزبانی در هفته اول لیگ برتر گفت: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم، پیگیر هستند و خودشان بالای سر کار هستند و به ما گفتند که استادیوم به بازی اول می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی