اتفاق عجیب و غریب در باشگاه منچستریونایتد/ فرگوسن، رونالدو را راضی می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز جلسه مهمی در زمین تمرینی منچستریونایتد بین رونالدو و مقامات باشگاه تشکیل شده و حالا خبر رسیده که سرالکس فرگوسن هم در این جلسه شرکت کرده است.

رونالدو در طول تابستان به دلایل خانوادگی مرخصی بیشتری دریافت کرد و در تمرینات و تور پیش‌فصل یونایتد شرکت نکرد، اما اکنون با ایجنتش ژرژ مندس به کارینگتون بازگشته تا تکلیف آینده خود را روشن کند. اریک تن‌هاخ به همراه اسطوره‌های یونایتد «برایان رابسون» و «سر الکس فرگوسن» که برای متقاعد کردن رونالدو به ماندن آورده شده‌اند، در این مذاکرات شرکت کرد.

اما این فوق‌ستاره قرار است به باشگاه بگوید که پیشنهاد قرارداد جدید آنها را نمی‌پذیرد و می‌خواهد آنجا را ترک کند. رونالدو مصمم است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و این بدان معناست که بعد از تنها یک سال از بازگشت پر شورش به منچستر، باید اولدترافورد را ترک کند. یک سال از قرارداد رونالدو باقی مانده و همچنین گزینه تمدید یک سال اضافه‌تر هم در قراردادش موجود است.

اتفاق عجیب و غریب در باشگاه منچستریونایتد/ فرگوسن، رونالدو را راضی می‌کند؟

شیاطین سرخ در حال تلاش برای متقاعد کردن ستاره پرتغالی برای ماندن هستند و باشگاه حاضر است برای فصل آینده انتقال قرضی او را بپذیرد.

ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد نیز در کارینگتون حضور داشت، اما برای انجام وظایف دیگری از میز مذاکره بلند شد. اگرچه طبق گزارش «منچستر ایونینگ نیوز» او در چند هفته گذشته با مندس صحبت‌هایی داشته است.

همچنین ادعا شده که فرگوسن هم در این جلسه شرکت کرده است. منچستریونایتد از هر راهی استفاده کرده تا رونالدو را راضی به ماندن کند. باید صبر کرد و دید که سرانجام این مذاکرات به کجا می‌رسد.

اتفاق عجیب و غریب در باشگاه منچستریونایتد/ فرگوسن، رونالدو را راضی می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی