نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عواقب سرقت از عمارت ستاره فوتبال و تنهایی خانواده‌اش/ نیروهای امنیتی افزایش یافت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی پس از انتقال به آمریکا، امنیت اطراف همسرش کالین و فرزندانش را افزایش داده و نیروهای ویژه استخدام کرده است.

زمانی خانه وین رونی مورد سرقت قرار گرفته بود و اسطوره بازنشسته منچستریونایتد و انگلیس میترسد که این اتفاق دوباره رخ بدهد. حالا او در تلاشی برای کاهش خطر، نیروهای دفاعی را در اطراف عمارت ۲۰ میلیون پوندی خودش در انگلیس افزایش داده است. رونی از وقتی مربیگری تیم دی‌سی‌یونایتد را بر عهده گرفته در آمریکا زندگی می‌کند اما همسرش کالین ترجیح داد در انگلیس بماند تا فرزندانش در محیطی که در آن راحت هستند زندگی کنند.

یک منبع آگاه گفت: «وین از تعداد سرقت‌هایی که در نزدیکی محل زندگی او در چشایر انجام شده آگاه است و شدیدا نگران امنیت همسر و فرزندانش است. قبل از اینکه به آمریکا برود، مطمئن شد که کالین و پسرانشان در امنیت هستند و نیروهای محافظتی اطراف خانه را افزایش داد. یک تیم امنیتی در هفت روز هفته و ۲۴ ساعته در اطراف عمارت حاضر هستند و اگر اتفاقی در داخل خانه رخ دهد، می‌توانند در عرض چند دقیقه خود را به کالین برسانند.  عمارت آنها همچنین دارای اتاقی است که خانواده می‌توانند در صورت لزوم در آن پنهان شوند. کالین همچنین می‌تواند در صورتی که بخواهد موقع بیرون رفتن از خانه بادیگارد داشته باشد. هیچ چیزی نمی‌توانند نبود وین رونی در خانه را جبران کند اما حداقل خیالش از این بابت راحت است که همسر و فرزندانش در امان هستند. این کار به او آرامش خاطر می‌دهد که فقط روی کار و شغل خود در آمریکا تمرکز کند.»

ده‌ها ستاره فوتبال در دهه گذشته هدف سارقان قرار گرفتند. در یکی از جدیدترین حادثه‌ها، اشلی کول فاش کرد که هنوز چهره ترسیده فرزندانش هنگامی که سارق او را با چاقو تهدید کرده بود، از جلوی چشمانش کنار نرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقممم نیمار IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    باید سجادغریبی ومارتین فورد نگهباناشون بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی