نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
صحبت‌های اسکوچیچ با ساپینتو؛ از جام جهانی تا استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله ملاقات‌های مهم روزهای اخیر اردوی استقلال در ترکیه دیدار سرمربی تیم ملی با سرمربی پرتغالی استقلال بود.

دراگان اسکوچیچ که از چندی قبل عازم کشور ترکیه شده بود پس از سرکشی به اردوی تیم‌های مختلف روز پنجشنبه به جمع آبی‌های استقلال پیوست و دیداری با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم داشت.

یکی از مهمترین بخش‌های حضور اسکوچیچ در اردوی استقلال تماشای بازی این تیم مقابل سومقاییت نماینده کشور آذربایجان بود که شاگردان ریکاردو ساپینتو را به دقت زیر نظر گرفت.

اما شاید مهمتر از تماشای این بازی جلسه خصوصی ساپینتو و اسکوچیچ بود. سرمربیان پرتغالی و کروات استقلال و تیم ملی در این جلسه در رابطه با مسائل مختلف مربوط به استقلال و تیم ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد ساپینتو با توجه به همگروه شدن ایران با انگلیس، ولز و آمریکا کار اسکوچیچ و تیمش در جام جهانی را سخت توصیف کرده و برایش در مرحله گروهی رقابتهای ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد.

صحبت های اسکوچیچ با ساپینتو؛ از جام جهانی تا استقلال

همچنین اسکوچیچ در صحبتی که با ساپینتو داشته ضمن آرزوی موفقیت برایش در تیم جدیدش درباره شرایط بازیکنان استقلال به ویژه ملی پوشانی که در آخرین اردوی تیم ملی در قطر زیر نظر او حضور داشتند سوالاتی را مطرح کرده است. گفته می‌شود ساپینتو نیز با کمک گرفتن از یکی از دستیارانش که اطلاعات مخصوص به بازیکنان را ثبت و ضبط می‌کند آمار دقیقی از آمادگی ملی پوشان استقلال به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ارائه کرد.

ناگفته نماند؛ از اردوی ترکیه استقلال خبر می‌رسد رابطه دوستانه و صمیمانه جالب توجهی بین ساپینتو و اسکوچیچ ایجاد شده است. این دو مربی پس از این جلسه با هم قرار گذاشتند که در ایران و در روزهای برگزاری مسابقات لیگ باز نیز مشابه چنین نشستی را با یکدیگر داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی