نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بیانیه تند و تیز علیه سرمربی جنجالی/ دیروز مهدی رحمتی، امروز حمید مطهری و فردا چه کسی؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم نساجی بابت اتفاقات روز گذشته در خصوص درگیری مطهری و الهامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

باشگاه نساجی مازندران در ارتباط با اتفاق زشت اخیر در اردوی ترکیه و حمله کادرفنی باشگاه "هوادار" به حمید مطهری، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به فدراسیون فوتبال آمده است:

- درگیری شدید و حمله فیزیکی با محمد خرمگاه مربی سابق استقلال تهران

- توهین به سرمربی تیم مس رفسنجان در هتل پردیسان تهران در مقابل چشم مدیران مس رفسنجان

- درگیری با ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی جم در بازی دوستانه

- توهین مجدد و استفاده از الفاظ رکیک علیه  سرمربی تیم مس رفسنجان در ورزشگاه مس سرچشمه

- فحاشی به فرهاد کوچکزاده مدیر اجرایی سابق گلگهر سیرجان

- بدرفتاری نسبت به مقام مسئول برگزاری مسابقه تراکتور تبریز و استقلال تهران در فینال جام حذفی و محرومیت ۶ ماهه

- محرومیت ۶ جلسه‌ای در دیدار برابر گلگهر سیرجان به‌دلیل درگیری، فحاشی و بدرفتاری درقبال سرپرست تیم نساجی و مسئول برگزاری مسابقه

- محرومیت ۵ جلسه‌ای پس از فینال جام حذفی فصل گذشته به‌دلیل درگیری با مهدی رحمتی و محمد نوازی و نقض اصول جوانمردانه

- و بسیاری از موارد دیگری که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده و از قلم افتاده است.

آنچه بدان اشاره شد فهرستی از تخلفات و رفتارهای غیراخلاقی از سوی یک سرمربی لیگ برتری است که فضای فوتبال ایران را به زشتی و آلودگی کشانده است.

متاسفانه صبح روز پنج‌شنبه گذشته در محل اردوی تیم نساجی مازندران در ترکیه که همزمان تیم محترم هوادار در آن مکان در اردو به‌سر می‌برد، شاهد حمله، درگیری فیزیکی، توهین، افترا و تهدید از سوی ساکت الهامی و عادل باباپور سرمربی و دستیار او نسبت به سرمربی باشخصیت و بااخلاق نساجی، حمید مطهری و همچنین سرپرست تیم اسماعیل اسماعیلی پیشکسوت بااخلاق و از بزرگان فوتبال مازندران بودیم.

پرسش ما از فدراسیون فوتبال، ارکان قضایی این فدراسیون و کمیته اخلاق این است که دیروز مهدی رحمتی، امروز حمید مطهری و فردا چه کسی!؟

واقعاً این چرخه تا چه زمانی می خواهد ادامه داشته باشد و فدراسیون فوتبال با احکام سبک و قابل تجدید نظر مماشات به خرج دهد؟

چرا هیچ کسی جلوی این بی‌اخلاقی‌ها را نمی‌گیرد؟ بترسیم از روزی که حملات فیزیکی دنباله‌دار و درگیری‌ها در زمین و محیط فوتبال باعث اتفاقات تلخ‌تری شود.

روی سخن ما با فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق است که باید یکبار برای همیشه با تنبیه شدید انضباطی، بساط لمپنیسم را از فوتبال ایران جمع کند.

متأسفانه از ابتدای فصل گذشته که این دو مربی با تیم نساجی همکاری داشتند نیز بارها به اتفاق و هماهنگی یکدیگر، درگیری‌های فیزیکی با سرپرست و یکی از مربیان وقت داشته‌اند که فیلم‌های آن نزد این باشگاه محفوظ است.

باشگاه نساجی با توجه به شرایط موجود و حفظ احترام و آبروی هواداران پرشورش، در آن برهه به‌منظور جریحه‌دار نشدن اخلاق در ورزش، این اتفاقات را رسانه‌ای نکرده است.

لازم به یادآوری است این بی‌اخلاقی‌ها حتی بعد از قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی ادامه داشته و در انتهای کار، با توجه به اقدامات  بسیار زشت آقای ساکت الهامی نسبت به مالکیت و مدیریت، باشگاه با او قطع همکاری کرد.

در پایان باشگاه نساجی مازندران ضمن شکایت رسمی از ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور اعلام می‌دارد با تمام ظرفیت‌های حقوقی خود برای محکومیت ورزشی و قضایی این دو فرد خاطی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ماهان DE ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    این آدم رو باید برای همیشه از فوتبال محروم کنن. واقعا این آدم چه چیزی رو میخواد به این فوتبال اضافه کنه به غیر از اوباشگرى ؟ دیگه هیچکس تو این فوتبال نیست که این آدم باهاش درگیری پیدا نکرده باشه. واقعا جای تعجب داره که با این اخلاقش همیشه هم تیم داره !!! باید همه تیم‌ها بسیج شن بهش تیم ندن که درس عبرت واسش بشه . فوتبال ما همش شده زد و بند وگرنه چطور میشه یه مربی با اخلاق مثل فرشاد پیوس که خودش آکادمی فوتبال داره بدون تیم باشه ولی این آدم اوباش که خودش یه روزی دستیار یحیی گل محمدی بوده همیشه تیم داره !!!
    • ناشناس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      منم همین نظر شما رو درباره این عربده کش دارم
  • مهدی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    این آقاواقعاحالش خوب نیست دربرنامه برتر.گریه می کردبه من دیگه تیم نمی دهدحالهابااین کارش ناآخرعمرش محرم کنید😥😥😥
  • رامین تاج IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    تعادل روانی نداره باید قبل از شروع لیگ یک تیم روانکاوی لزش تست بگیرن اجازه موقت بش بدن یانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی