نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
۱ |
۵
سرمربی استقلال به اسکوچیچ چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ملاقات اسکوچیچ با ساپینتو شاهد حمایت سرمربی استقلال از مرد کروات بودیم.

ساپینتو با دیدن اسکوچیچ در اردوی استقلال به شدت از او بابت حضورش در ترکیه تشکر کرد. او به سرمربی کروات تیم ملی گفت دوست دارد این دیدارها در تهران هم ادامه پیدا کند و تعامل طرفین در آینده نیز ادامه پیدا کند.اسکوچیچ هم حضور ساپینتو در ایران و استقلال را به او خوش آمد گفت و برایش در فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.

همان طور که می دانید استقلال بعد از قهرمانی لیگ بیشترین سهمیه را در تیم ملی داشت و ساپینتو امیدوار است این روند تا جام جهانی و بعد از آن ادامه داشته باشد. البته از جمع ملی پوشان استقلال تا اینجای کار امیرحسین حسین زاده جدا شده و باید دید از جمع نفرات جدید کسی ملی پوش می شود تا 6 سهمیه آبی ها در تیم ملی حفظ شود یا نه؟

اسکوچیچ در ملاقات با ساپینتو آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال را هم جویا شد و سرمربی جدید آبی پوشان توضیحات لازم را به او ارائه داد. گفته می شود اسکوچیچ قصد دارد در اردوی پرسپولیس در تهران هم حضور پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارسلان GB ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    اقایون لطقا بازیہا دوتیم کہ با ہم کری دارن بہ نوبت انجام شود نشان بیم ہمچی فرق کردہ تا بہانہ و توجیہ نکنیم اقا شمااگر از ما دیدگاہ مخواہید بنویسیم این را با اون را بہلاوہ کن یا ایمیل بنویس یعنی چی مگر اجباری فقط دیدگاہ تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی