نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
صادقی: ما نیازمند مسابقات کاراته وان هستیم/ المپیک توکیو حسرت بزرگ زندگی من است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌قهرمان کاتای مسابقات جهانی ساحلی ۲۰۱۹ بعد از جا ماندن از المپیک توکیو، درصدد شروع مجدد قهرمانی‌هایش از تاتامی بازی‌های کشورهای اسلامی است.

فاطمه صادقی کاتارو تیم‌ملی امیدوار است کاتای ایران جایگاه اصلی خود را در دنیا پیدا کرده و روزی شانس صددرصد مدال‌های جهانی شود. او صحبت‌هایش را با اشاره به انتخاب بغلانی‌پور به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی آغاز کرد: «تنها مربی کاراته من خانم فاطمه بغلانی‌پور بوده و تمریناتم را از قبل با ایشان پیگیری می‌کردم. من و اعضای کاتای تیمی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی همگی از پایه، شاگرد بغلانی‌پور بوده‌ایم و همین  کار ما را در مسابقات پیش‌رو راحت‌تر می‌کند. حضور بغلانی‌پور در تیم‌ملی به‌عنوان سرمربی برای ما قوت‌قلب است و انگیزه ما را مضاعف می‌کند. در مسابقات جهانی ساحلی هم بغلانی‌پور به‌عنوان سرمربی در کنار من حضور داشت و واقعاً ارنج کاتاهایم در آن مسابقات خیلی خوب بود. در حال حاضر هم تمرینات منظمی را پشت‌سرمی گذاریم و برای بهترین نتیجه به قونیه می‌رویم.»

این ملی‌پوش کاراته امیدوار است کاتای ایران در دنیا صاحب جایگاه شود: «به نظر من کاتا پتانسیل زیادی برای توجه بیشتر از جانب فدراسیون و اسپانسرها دارد. خدا را شکر در این سال‌ها روند کاتا رو به رشد بوده و کاتاروها با وجود کم‌وکاستی‌ها و نبود مسابقات تدارکاتی نتایج درخشانی گرفته‌اند. امیدوارم کاتا به جایگاه اصلی خود برسد و روزی کاتای ایران از شانس‌های اصلی مدال در دنیا باشد. خوشبین هستم و امیدوارم شروع این اتفاق، از بازی‌های کشورهای اسلامی رقم بخورد.»

او هنوز حسرت ناکامی در کسب سهمیه المپیک توکیو را می‌خورد: «المپیک توکیو از حسرت‌های بزرگ زندگی ورزشی‌ام است اما حتماً جا ماندنم از المپیک حکمتی داشته و امیدوارم در ادامه مسیر روشنی داشته باشم.»

صادقی از دغدغه‌های کاتای ایران می‌گوید: «همیشه دغدغه مالی و اعزام به مسابقات تدارکاتی وجود داشته، ما نیازمند حضور در مسابقات کاراته وان هستیم تا بیش از این دیده شویم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی