شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
۰ |
۵
فدراسیون فوتبال نقشه‌اش را عملی کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیک به ۵۰ داور وسط و بیش از ۷۰ کمک داور بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر را سوت زدند!

خداداد افشاریان بارها و بارها به عنوان رییس کمیته داوران گفت تعداد داورانی که برای قضاوت بازی‌های لیگ برتر انتخاب شده بسیار زیاد است و با وجود افزایش دستمزدها وضعیت معیشتی داوران بهبودی پیدا نکرده... حق با رییس کمیته داوران بود چرا که اگر بازی‌های لیگ برتر به نسبت مساوی بین داوران پخش می‌شد هر داور بعد از یک بار سوت زدن برای سوت دوباره باید ۵ هفته صبر می‌کرد.

کاهش تعداد داوران قضاوت کننده در لیگ برتر چه به عنوان کمک داور و چه به عنوان داور از مدتی پیش دغدغه فدراسیون فوتبال بود که به نظر می‌رسد با یک راه حل آسان انجام شد و آن راه حل سخت گیری در تست پیش از فصل بود. با سخت گیری صورت گرفته از سوی کمیته داوران در تست گیری از مردان سیاهپوش ۶۳ داور برای قضاوت در لیگ برتر چه به عنوان داور و چه به عنوان کمک داور رای نیاورند و حق قضاوت ندارند! این داوران در صورتی می‌توانند به قضاوت در بازی‌های لیگ برتر برگردند که در تست نیم فصل نمره قبولی بگیرند.

مهدی سیدعلی، اشکان خورشیدی، محمد حسین زاهدی‌فر، روح‌الله شریفی، علی صفایی و علی میرزابیگی، کمیل غلامی، رضا عادل، میثم حیدری و محمد راهی از جمله داورانی هستند که در تست پیش از فصل نمره قبولی نگرفتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی