تمجید از ستاره جوان منچسترسیتی بعد از باخت به لیورپول/ او ​​از هالند بهتر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جوان منچسترسیتی با گلزنی خود به شدت مورد تحسین هواداران در شبکه های اجتماعی قرار گرفت

منچسترسیتی در  سوپرجام انگلیس مقابل لیورپول شکست خورد، اما تیم پپ گواردیولا چیزی برای امیدوار شدن در بازی داشت چرا که مهاجم جدید آنها خولیان آلوارس اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند.

قبل از اینکه تیم یورگن کلوپ با گل های محمد صلاح و داروین نونیس به قهرمانی برسد، آلوارس از فاصله نزدیک به گل رسید تا نتیجه را برابر لیورپول به تساوی بکشاند. قبل از بازی، همه نگاه‌ها به خریدارهای گرانقیمت دو تیم یعنی ارلینگ هالند و نونیس معطوف بود، اما این خرید ۱۴ میلیون پوندی سیتی از ریورپلات بود که زودتر از این دو نفر به گل رسید. البته بعد از او نونیس هم در ترکیب لیورپول درخشید و گل زد.

در شبکه‌های اجتماعی، یکی از هواداران منچستریونایتد این سوال را مطرح کرد که آیا او در این فصل از خرید ۵۰ میلیون پوندی منچسترسیتی هالند و ۸۵ میلیون پوندی لیورپول، نونیس، گلهای بیشتری به ثمر خواهد رساند؟ یکی از کاربران نوشت: «شانس اینکه خولیان آلوارس در این فصل از هالند و نونیس پیشی بگیرد چقدر است؟ این شوخی دوباره در منچستریونایتد بابت نادیده گرفتن توصیه رالف رانگنیک در مورد خریدن این بازیکن است.»

یکی از هواداران منچسترسیتی نوشت: «این گل را فراموش کنید، همه می دانستند که آلوارس مهاجم نوک کاملی برای این تیم سیتی است. مشخصات او برای این تیم مناسب‌تر است. او مهاجم بهتری نسبت به هالند نیست، اما برای این سبک بازی مناسب‌تر است.»

آلوارس در دقیقه ۵۸ به جای ریاض محرز وارد زمین شده بود و قبل از اینکه در نهایت به گل برسد، لمس توپ زیادی نداشت. یکی از طرفداران نوشت: «دو لمس توپ، یک گل، خانم‌ها و آقایان خولیان آلوارس»، در حالی که دیگری اضافه کرد: خولیان آلوارس خرید واقعی این فصل است»

پس از به ثمر رساندن گل، آلوارس بلافاصله به سراغ پپ گواردیولا رفت تا دستورات لازم را دریافت کند. یکی از طرفداران نوشت: «پپ... این مرد می‌دانست که توپ گل شده است، اما آلوارس را برای یک گپ پیش خودش برد تا دوربین‌ها روی او باشند. نابغه تاکتیکی.» اشاره او به زمانی است که داور بابت تشخیص درستی گل آلوارس به VAR رجوع کرد در این فاصله تا اعلام زمان گل، گواردیولا مشغول صحبت با آلوارس شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی