اصرار ستاره خبرساز استقلال به جدایی/ خداحافظی از جمع آبی‌ها با پیشنهاد خارجی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش رضاوند، هافبک استقلال چند هفته‌ای است که به یکی از سوژه‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده اما وضعیت او هنوز مشخص نشده است.

هیچ شکی وجود ندارد که جواد نکونام اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی رضاوند دارد و حتی روز جمعه هم با حضور در یک برنامه تلویزیونی از این بازیکن تعریف کرد. نکونام از همان زمانی که فصل تمام شد، از مدیران باشگاه فولاد درخواست کرد تا رضاوند را به‌صورت قطعی در اختیار بگیرند ولی درخواست سنگین مدیران استقلال تا به امروز مانع از این انتقال شده است. البته این داستان هنوز تمام نشده و هر لحظه ممکن است اتفاقات جدیدی رخ دهد.

سنگ بزرگ ساپینتو

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن رضاوند نیست. سبک بازی این بازیکن موردپسند سرمربی پرتغالی قرار گرفته و او به مدیران استقلال تأکید کرده که نمی‌خواهد شاهد جدایی رضاوند باشد، با این حال هافبک آبی‌ها تمایل به حضور در فولاد خوزستان دارد و می‌خواهد از استقلال جدا شود. رضاوند فصل گذشته و بعد از جدایی از استقلال، در مصاحبه‌ای تأکید کرد که در این تیم بابت برخی مسائل تحت فشار قرار داشت و نمی‌توانست آن شرایط را تحمل کند. با توجه به درخشش رضاوند در فولاد، حالا او اصرار به جدایی دارد ولی در این زمینه با چالش مواجه است.

رضاوند در اردوی ترکیه با ساپینتو صحبت کرد و در نهایت هم سرمربی استقلال سنگ بزرگی جلوی پای رضاوند انداخت و تأکید کرد که اگر او قصد جدایی دارد، باید یک مبلغ سنگین را بابت صدور رضایتنامه به باشگاه استقلال بپردازد تا مدیران تیم با این پول بتوانند یک بازیکن خارجی در پست رضاوند به خدمت بگیرند. مبلغ مورد نظر ساپینتو بسیار سنگین است و بعید است تیمی بتواند این مبلغ را پرداخت کند ولی هنوز چیزی برای رضاوند تمام نشده و او در انتظار رسیدن یک پیشنهاد خارجی است. در قرارداد او بندی وجود دارد که درصورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت مبلغی از استقلال جدا شود و این موضوع می‌تواند در روزهای آینده معادلات را تغییر دهد. نکته مهم این است که رضاوند می‌خواهد با آرامش بیشتری فوتبالش را ادامه دهد و به همین دلیل قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    نگه داشتن رضاوند نفله کردن پول است
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    استقلال با ندادن آرش رضاوند به فولاد خوزستان دو برگ برنده دارد اول اینکه یک هافبک بازیساز را برای خودش نگه می‌دارد که اگر فیکس هم نباشد یک بازیکن قدرتمند روی نیمکت است دوم فولاد ی ها را که یکی از رقبای اصلی استقلال هستند را از داشتن یک هافبک تمام عیار محروم می کنند... همان داستان رشید مظاهری که نگذاشتند به تیم پیروزی برود
  • فرشاد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    فقط مهدی پور
  • آنتی کیسه IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    چراغ موشی ؟؟ یا ستاره ؟؟
  • سورنا ۲ستاره IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    من نمیدونم چه اصراریه بخواین هی خبرای زرد درباره استقلال بنویسید.میگین طرف دوست داره بره فولاد ولی باشگاه نمیزاره بعد بند فسخ قرارداد خارجی هست میتونه بره،اولا اگه پیشنهاد خارجی بود تا الان میومد دوما بیکاره جدا شه بره خارج تو تیمای سطح پایین خب همین استقلال بازی میکنه دیگه.
  • کامی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    اقا هزار بار این بدرده استقلال نمیخوره اینو ما فش بیرونش کردیم حالا ساپینتویه میخاد نگهش داره، این بازیش تو استقلال جواب نمیده اقا چرا نمیفهمین، توپ لو میده ،سرعته بازیرو میگیره، پاسایه رو به عقب زیاد میده اعصابه تماشاگرو خورد میکنه به جایه اینکه پاسه عمقی به مهاجم.امانوف بهترین هافکه استقلاله در حاله حاظر. باتشکر از خبر ورزشی!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی