نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یحیی باید ۱۴۰ میلیارد تومان از پرسپولیس پول بگیرد/ امیدوارم گل‌محمدی با جوسازی تیم را به حاشیه نبرد/ مربیان خارجی سرخ‌ها را نمی‌شناسم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است که سرمربی سرخپوشان باید مراقب رفتارها و اظهارات خود باشد تا پرسپولیس اسیر حواشی نشود.

کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس، درباره شرایط این تیم در فصل نقل‌وانتقالات، مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*باشگاه تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و ۸۵ درصد خواسته‌های سرمربی محقق شده است. شاید خیلی‌ها فکر کنند که پرسپولیس به یکی دو مهاجم نیاز دارد. به نظرم پرسپولیس الان هم تیم خوبی است و مدیریت باشگاه از این به بعد باید به فکر تأمین منابع مالی باشد.

*بازیکنان پس از گذشت چند هفته از لیگ، پول خود را می‌خواهند و اگر باشگاه پول نداشته باشد، تیم به حاشیه می‌رود. خوشبختانه تیم قدرتمندی بسته شده است و پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارد. این تیم با همین پتانسیل هم می‌تواند قهرمان شود.

*مربیان خارجی پرسپولیس کارنامه محکمی ندارند و آنها را خیلی نمی‌شناسم. دستیار اول گل‌محمدی (اوسمار لوس ویرا) عمدتاً در تیم‌های برزیلی کار کرده و مطرح نیست. مشخص نیست او از کجا آمده و برای این مربی رزومه درست کرده‌اند. او به‌عنوان دستیار اول سرمربی تیمی که چند دوره قهرمان لیگ بوده، انتخاب شده است و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. می‌گویند چون مربی خارجی است، دهان‌ها بسته می‌شود!

یحیی باید ۱۴۰ میلیارد تومان از پرسپولیس پول بگیرد/ امیدوارم گل محمدی با جوسازی تیم را به حاشیه نبرد/ مربیان خارجی سرخ ها را نمی شناسم!

*گل‌محمدی باید مراقب عملکرد خود باشد و تلاش نکند با جوسازی که نسبت به شرایط مسابقات اتفاق می‌افتد، پرسپولیس را به حاشیه ببرد. ما به یحیی اعتقاد داریم و از او می‌خواهم که کارش را مانند همیشه مستحکم انجام بدهد. بسیاری از پیشکسوتان حد خودشان را نمی‌دانند و ادبیاتی به کار می‌برند که در شأن باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست.

*من می‌گویم یحیی گل‌محمدی باید ۱۴۰ میلیارد تومان بگیرد، نه ۴۰ میلیارد. سکان‌داری تیمی چون پرسپولیس جایگاه کمی نیست و این رقم حق اوست. با این حال باید دست از حب و بغض برداریم و برای پرسپولیس کیسه ندوزیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    چهار صد میلیون تومان حق واقعی گل محمدی بیشتر نیست بقیه اش هدر دادن وقت و سرمایه است و فرصت سوزی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی