نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
۰ |
۴
مقصد مهاجم پرسپولیس کدام تیم است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

کیومرث وظیفه شناس-خبرورزشی: شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم اضافه شد. شروع این بازیکن در همان اولین دیدارش برای پرسپولیس آنقدر خوب بود که همه را به داشتن یک مهاجم ششدانگ امیدوار کرد.

با این حال هرچه گذشت، این بازیکن در امر گلزنی ناموفق بود. هرچند تمیروف نتوانست تا قبل از بازی برگشت مقابل ذوب آهن گلی بزند، ولی آنقدر دونده و پرتلاش بازی می‌کرد که خیلی زود تبدیل به انتخاب اول یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس شد. بالاخره بعد از چند بازی ناکامی در گلزنی، تمیروف در اصفهان و در هفته بیست و ششم فصل قبل  مقابل ذوب آهن موفق شد، اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند. گلی که باعث شد پرسپولیس در این دیدار از شکست فرار کند و به حداقل امتیاز ممکن برسد.

شرزود که طی روزهای گذشته در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد، در دیدار مقابل تیم ملی امید هم موفق به گلزنی شد. تمیروف  برای فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد ولی در اقدامی عجیب این بازیکن ازبکستانی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا به این شکل جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کند.

آنطور که شنیدیم، تمیروف به زودی راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا قراردادش را با این تیم فسخ و رضایتنامه خودش را دریافت کند. آنطور که شنیدیم، مهاجم ازبک پرسپولیس از ۳ تیم ذوب آهن، پیکان و نساجی پیشنهاد دارد و به احتمال فراوان فصل آینده هم در ایران بازی خواهد کرد.

گفتنی است در این بین شانس ذوب آهن برای جذب تمیروف از سایر تیم‌ها بیشتر است، مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی