دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
۳ |
۵
تکلیف بازیکنان جدا شده استقلال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از ساپینتو درخواست کرده است اگر بازیکنی را می‌خواهد در خط حمله کنار بگذارد به باشگاه اعلام کند.

مربی پرتغالی پاسخ روشن خود را در این زمینه به بعد از جذب محمد محبی موکول کرد. به واقع ساپینتو به باشگاه استقلال گفته زمانی می‌تواند اسامی بازیکنانی را که نمی‌خواهد اعلام کند که تکلیف جذب محمد محبی روشن شود.

محمد محبی بازیکن تیم سانتاکلارا است و در تمرینات و بازی های دوستانه اخیر تیم پرتغالی خوش درخشیده است. ساپینتو برای جذب محمد محبی شخصا وارد عمل شده است و امیدوار است در روزهای آتی این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار بگیرد.

استقلال در خط حمله بازیکنانی چون سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، امیر ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و پیمان بابایی را دارد و با اضافه شدن محمد محبی گفته می‌شود یکی دو بازیکن در لیست خروجی تیم استقلال قرار می‌گیرند.

در صورتی که انتقال محمد محبی به تیم استقلال انجام نشود تنها ممکن است یک بازیکن از تیم آبی جدا شود اما در غیر اینصورت دو بازیکن جمع آبی ها را ترک خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    احتمالا کاوه رضایی و شهباززاده دیپورت میشوند
  • mahdi IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    کاوه و سجاد دو بازیکنی هستند که در بازی دربی تیم حکومتی را سوزاندند بخصوص کاوه که با گل سوم خودش بیرانوند را از خواب بیدار کرد.
  • علی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    بابا با چه زبونی بگیم هافبک طراح میخوایم بازیساز پلی میکر به این همه مهاجم کی قرار پاس بده یعنی هیچ مشاور فوتبالی تو باشگاه نیست که نیاز تیم رو بدونه مدیرای استقلال با این تیم بستن دارن خیانت میکنن خوب که ازین پست لطمه خوردیم و نیم فصل اول رو از دست دادیم و مدیرا بابت قهرمان نشدن مطمئن شدن اونوقت برای نیم فصل دوم میرن سراغ هافبک طراح نوش دارو بعداز مرگ سهراب حالا نگاه کنید پروژه مدیرای لنگی استقلال همینه مظلومی و مومنی هم دارن حق السکوت میگیرن تا اخراج نشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی