قهرمانی بهانه است/ چشم این سه مربی به نیمکت اسکوچیچ است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قربان بردیف، ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس سه مربی سرشناسی هستند که در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر هدایت تراکتور، استقلال و سپاهان را برعهده خواهند داشت.

یکی از دلایل حضور این مربیان در تیم‌های لیگ برتری ایران نزدیک شدن به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است. آنها به خوبی می‌دانند اسکوچیچ با مربیگری در تیم‌هایی چون فولاد و صنعت نفت آبادان و حتی تیم دسته اولی خونه به خونه به تیم ملی فوتبال ایران رسید و آنها هم به طور حتم می‌توانند این مسیر راطی کنند. به خصوص که هدایت تیم‌های مطرحی برعهده گرفته ا ند.

ساپینتو در شروع بازی‌های لیگ برتر گفته است که من یک مربی جاه طلب هستم و ذهنیت برنده دارم. مورایس هم گفت برای قهرمانی در تیم سپاهان برنامه ریزی کرده است و قربان بردیف هم از یک شروع خوب در تراکتور نوید داده است. بی تعارف هر سه مربی به نیمکت اسکوچیچ در تیم ملی چشم دارند و حتی اگر در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد ممکن است برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ جای خود را به مربی جدید بدهد. این بهترین فرصت برای بردیف، ساپینتو و مورایس است که با عملکرد خوب در بازی‌های لیگ برتر به نیمکت تیم ملی نزدیک شوند.

حضور این سه مربی با توجه به انگیزه‌های متفاوت می‌تواند لیگ جذابی را رقم بزند. همان طور که بازیکن با درخشش در بازی‌های لیگ برتر می‌تواند به تیم ملی برسد به نظر می‌رسد رسیدن مربی از نیمکت لیگ برتر به تیم ملی هم اتفاق محتملی است. دست کم در مورد اسکوچیچ این طور بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    اسکوچیچ در ابتدا رزومه مهمی نداشت ولی الان وضعیتش خیلی فرق کرده اینقدر که فدراسیون تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر اخراج اسکوچیچ رو وتو‌ کنه. دلیلش هم ساده هس، کمتر مربی در دنیا میشه پیدا کرد که از ۱۸ بازی، ۱۵ تا رو ببره این مربیان تازه وارد لیگ، اول باید در لیگ خودی نشون بدن یعنی در لیگ بتونن حداقل ۱۲ بازی برد پیاپی بیارن تا به نیمکت تیم ملی بتونن فکر کنن
  • پدرام CA ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    با این وضع فدراسیون و خطر تعلیق لیک و خود فدراسیون و معضل ورود بانوان و... اگر ایران تیم اول آسیا نبود و اگر این جام در هر جایی غیر از قطر برگزار میشد جایی که فدراسیون و دولتش روابط خیلی نزدیکی با ایران داره حتما تا الان ایران رو کله کرده بودند. بعد از ج ج ایران باید منتظر خیلی خوادث تلخ فوتبالی باشه. این که اینطور دست تو جیب کرده اند و بازیکن و مربی خارجی داره از سر و کله لیگ ایران به یک باره بالا میره و یکهویی قول وی ای ار توی نیم فصل میدن و... برای اینه که خطر رو احساس کرده اند و میخوان اگه بتونن جلوش رو بگیرن.
  • امیر IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    فوتبال این کشور هم مثل بقیه اموراتشه همینی که هست جای شکرش باقیه .رانت فساد ریاکاری و عدم مسئولیت و پاسخگویی بر تمام ارکان حاکم است
  • محمد رضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    نیمکت تیم ملی متعلق به کارلوس کی روش تمام این مربی ها نمیتونن کاری کنن فقط امیدوارم با این اسکوچیچ با بازی با انگلیس مثل چند سال پیش عربستان و آلمان در جام جهانی چند سال گذشته هفتا نخوریم و آبروی ایران برود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی